صومعه سرا در شرف فاجعه انسانی/ برف تا کنون جان ۲ نفر را گرفته است+ تصاویر

موج بارش های برف در جای جای گیلان ابراز قدرت کرده است. اما طبق اخبار و مشاهدات صومعه سرا رکورد دار برف در گیلان است. تا جایی که در برخی مناطق شهری ارتفاع برف بیش از ۲متر گزارش شده است.

صومعه سرا در شرف فاجعه انسانی/ برف تا کنون جان ۲ نفر را گرفته است+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، موج بارش های برف در جای جای گیلان ابراز قدرت کرده است. اما طبق اخبار و مشاهدات صومعه سرا رکورد دار برف در گیلان است. تا جایی که در برخی مناطق شهری ارتفاع برف بیش از ۲متر گزارش شده است.

کمبود ماشین آلات شهرداری برای پاکسازی مسیر های اصلی از طرفی و همچنین قطعی برق و گاز در بیشتر مناطق روستایی از طرف دیگر اوضاع بسیار پیچیده ای را در این شهرستان رقم زده است. طبق اخبار رسیده ۱۵ روستای صومعه سرا هنوز برق ندارند.

گروههای امداد هلال احمر از سایر شهرها به سمت این شهر برای کمک به مردم آسیب دیده آمده اند. همچنین یک دستگاه برای برف روبی هم از رشت به این شهرستان فرستاده شد که خراب بوده است!!!

گفتنی است طی دو روز گذشته هم ۲ نفر به دلیل شدت سرما و نداشتن وسایل گرمایشی جان باختند.

حال با این شرایط حساس در این شهرستان مسئولان استان نه تنها به این شهر نیامدند بلکه به استانهای دیگر رفته و برای کمک به ایشان اعلام آمادگی کرده اند. حال این سوال پیش می آید که آیا واقعا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است؟!!!

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رصدگر
آقا وضعیت واقعا بحرانی به یکی زنگ بزنید به کسی حبر بدید آخه استاندار برای... به صومعه سرا نیومده روستاها وضعیتشون خرابه اگه تهران بود تمام کشورو بسیج میکردن برای آباد کردنش انگار که ما انسان نیستیم تمام بچه هایی که آیندشونم به امتحان ارشد و نمیتون بیان الان باید برن تو این وضعیت امتحان بدن به مسئولین خبر بدین که آخه چجوری بچه ها بیان
منتقد بی سواد در پاسخ به رصدگر
خبر فارس : استاندار گیلان در بازدید از مناطق برف‌گیر غرب مازندران در رامسر برای کمک به مردم این شهرستان اعلام آمادگی کرد!!!
مرید نیمه راه
واقعا اوضاع خیلی خرابه من الان فردا کنکور ارشد دارم چکار باید بکنم هیچکس هم حواسش نیست که اینجا چه خبره
منتقد بی سواد
خبر فارس 14 بهمن : استاندار گیلان در بازدید از مناطق برف‌گیر غرب مازندران در رامسر برای کمک به مردم این شهرستان اعلام آمادگی کرد!!!
مهاجر
واقعا خیلی داغونه. اقای استاندار راه های کوچه و خیابون ها باز نیست.برف ها از روی سقف خونه ها تخلیه شده و توی کوچه ها تپه شده نمیشه راه رفت. بجای کمک به مازندران به صومعه سرا رسیدگی کنید.
عصبانی
فقط میگم [...] بر سر اونایی که مسئولیت داشتن و بی تفاوتن.
رویا
مشکل از ماشین الات چینیه .
سید سجاد
مسئولین گرامی مشکل با پارو هم حل میشه!!!
ناشناس
[...] کجاست فقط زمان انتخابات سر و کله ش پیدا میشه
عصبانی
میگم حالا خیلی هم قاتی نکنین. تا حالا تو مازنداران اینجوری برف نیومده بوده و آمادگی نداشتن. شبیه همون برف سنگین قبلی گیلان. ما باز یکم آماده تر بودیم. اونا دارن میمیرن. اماااا این هیچ ربطی به رفتن استاندار گیلان به مازندران نداره. آخه چه ربطی داره. مگه ما داشتیم میمردیم از استانای دیگه اومدن. استاندار [...]. مردم دارن میمیرن تو دنبال مقام هستی. عصبانیما!
ناشناس
امتحانات ارشد که رفت واسه هفته بعد
سینا
الان دیگه این صحبتها که ما نمی دونستیم و غافلگیر شدیم و از این حرفها گذشته فقط کافی یه نگاهی به این سایتهای هواشناسی چه ایرانی چه خارجی بندازن با جزئی ترین اطلاعات به ساعت و دقیقه می نویسه که قرار چه اتفاقی بیفته بعد این آقایون مسئول با یه اتوبوس مشاور از اون بی خبرن. معلومه که فقط می خوان به بحران برسونن و بعد با جنجال اسم خودشون رو در استان و کشور مطرح کنن. بماند اون بودجه های که بابت مناطق بحرانی میاد و نیست می شه... شما بهتر می دونید آقایون مسئول بهتر کمی هم به فکر مردم باشید
در حاشیه