امام جمعه شفت:

تلاش مجاهدانه برای نابودی ضدارزشها از وظایف انقلابیون است/ شهادت روزی حق تعالی به اولیاءالله

امام جمعه شفت شهادت در راه خدا را روزی حق تعالی به اولیاءالله برشمرد و گفت: فرد انقلابی باید مجاهدانه تلاش کند تا ضد ارزشهای موجود در جامعه را از بین ببرد.

تلاش مجاهدانه برای نابودی ضدارزشها از وظایف انقلابیون است/ شهادت روزی حق تعالی به اولیاءالله

به گزارش خبرنگار ۸دی از شفت، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله هاشمی در مراسم شب دوم لیالی قدر در حسینیه شهدای گمنام این شهر اظهار داشت: شب قدر شب فرصت برای توبه و عنابه و التماس است.

وی شهادت را امری تصادفی و اتفاقی ندانست و افزود: شهادت یک روزی است که خداوند وقتی شخصی نتیجه سالیان خود را همچون شمع سوخته ای می سوزد تا دیگران در روشن کند، عطا می کند.

امام جمعه شفت با بیان اینکه برخی از ارزش ها در جامعه رنگ باخته، گفت: فرد انقلابی باید مجاهدانه تلاش کند تا ضد ارزشهای موجود در جامعه را احاطه کند و از بین ببرد.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه نباید سرزنش ها را ملاک ادامه تلاش ها قرار داد، اظهار کرد: اگر کسانی مدعی هستند که زمان انقلابی گری تمام شده و دوران ارزشمداری به پایان رسیده این دیدگاهشان غیرمعقولانه است.

وی تاثیر گذاری ملامت بر جبهه ارزشی را نشانه ضعف آنها بر شمرد و بیان داشت: باید در مقابل ملامت ها و ضد ارزش ها ایستادگی کرد تا در صف شهادت قرار گرفت.

امام جمعه شفت بهترین مرگ را شهادت توصیف کرد و گفت: به فرموده امام علی علیه السلام قطعه قطعه شدن بسیار مبارک تر از لم دادن و مردن است و شهید شدن در راه حق روزی خدا به اولیاءالله است.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه ما باید آرزو کنیم تا شهید شدنمان موجب روشنگری باشد، اذعان داشت: خط تداوم راه شهادت حضرت علی علیه السلام مرور وصیت نامه شهدا است.

وی رفتن از دنیا فانی را برای همه بشر قطعی برشمرد و افزود: امیرالمونین علیه اسلام در عمر ذی وجودش تلاش کرد تا مرگ با شهادت را یاد ما دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه