با بیرون ریختن وسایل یک تشکل دانشجویی صورت گرفت؛

توهین به دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور رشت +تصاویر

وقتی اعضای تشکل قصد داشتند به اتاق کار خود در دانشگاه بروند ناگهان با صحنه بیرون ریخته شدن کلیه وسایل محل کار خود مواجه شدند.

توهین به دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پیام نور رشت +تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از گیلان تایمز، در چند روز اخیر از اتاق یکی از تشکل های دانشجویی در پیام نور مرکز رشت سرقت صورت گرفت و وقتی این تشکل موضوع را پیگیری نموده است رئیس دانشگاه اعلام کرده که ما وظیفه نداریم سارق را پیدا کنیم و هیچگونه همکاری و همیاری در پیدا کردن فرد یا افراد خاطی در این سرقت انجام نداده است.

امروز وقتی اعضای تشکل قصد داشتند به اتاق کار خود در دانشگاه بروند ناگهان با صحنه تعجب آوری روبه رو شده اند، کلیه لوازم و وسایل آنها را از اتاق بیرون ریخته و در راهرو گذاشته بودند بدون اینکه به اعضای تشکل هیچ گونه اطلاعی داده باشند.

اولین بار نیست که تشکل های دانشجویی در پیام نور با چنین فشارهایی روبه رو می شوند و مسئولین این دانشگاه هیچگاه از کارهای فرهنگی و هنری نه تنها حمایت نکرده بلکه بیشترین فشار را برای خسته نمودن و ضربه زدن به تشکل ها وارد کرده اند.

گیلان تایمز در همین خصوص ادامه می‌دهد: تا به امروز چنین بی احترامی و دهن کجی‌ای به قشر دانشجو و تشکل های دانشجویی در کشور صورت نگرفته بود، مسئولین دانشگاه حتی سخنان و منویات مقام معظم رهبری را که همیشه بر کارهای فرهنگی در دانشگاه سفارش می نمایند و بسیار مکرر بیان کرده اند «در عرصه‌ فرهنگ، بنده به معناى واقعىِ کلمه، احساس نگرانى مى‌کنم و حقیقتاً دغدغه دارم. این دغدغه از آن دغدغه‌هایى است که آدمى به خاطر آن، گاهى ممکن است نصفِ شب هم از خواب بیدار شود و به درگاه پروردگار تضرّع کند. من چنین دغدغه‌اى دارم» رؤسای دانشگاه پیام نور نه تنها هیچگونه حمایتی از مباحث فرهنگی انجام نداده بلکه بدون پاسخگویی در رابطه با چنین مسئله مهمی فقط با یک لبخند تحقیرآمیز از کنار چنین موضوع مهمی می گذرند.

 

ما منتظر شنیدن پاسخ مسئولین دانشگاه هستیم…

.

.

.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه