۱۰ بازیکنی که باید بازی هایشان را در یورو زیر ۲۱ سال دید

مارکو آسنسیو؟ ماکسیملیان مایر؟ دومنیکو براردی؟ ایناکی ویلیامز؟ کدام بازیکن ستاره یورو زیر ۲۱ سال می شود؟

۱۰ بازیکنی که باید بازی هایشان را در یورو زیر ۲۱ سال دید

به گزارش ۸دی، مسابقات یورو زیر ۲۱ سال، تابستان امسال در لهستان برگزار خواهد شد و Sky Sports ده بازیکن حاضر در این مسابقات که آینده ای درخشان دارند را معرفی کرده است.

محمود داهود (آلمان – بروسیا مونشن گلادباخ (بروسیا دورتموند) – هافبک)

داهود که متولد سوریه است، از سال ۲۰۱۵ در تیم اصلی بروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفته است و بیش از ۶۰ بار در ترکیب تیم پیش از ۲۱ سالگی به میدان رفته است. این هافبک همه کاره آلمانی که به عنوان بازیساز و هافبک باکس تو باکس جلوی مدافعان بازی می کند، توسط مطبوعات کشورش با ایلکای گوندوعان مقایسه می شود. وی که در ژانویه به حضور در چلسی لینک شده بود، با انتقال به بروسیا دورتموند موافقت کرد و فصل آتی را در این تیم مطرح می گذراند. بدون شک او یکی از چهره های مطرح ژرمن ها برای دومین قهرمانی خود در این مسابقات خواهد بود.

محمود داهود

برونو فرناندز (پرتغال – سمپدوریا – هافبک)

کاپیتان پرتغال، باتجربه ترین بازیکن در تیم روی ژرژ برای رقابت های لهستان است. وی فوتبال حرفه ای اش را از تیم نوارا در ایتالیا آغاز نمود و پس از سه فصل حضور در اودینزه، تابستان گذشته راهی سمپدوریا شد و در ترکیب تیمی که رتبه دهم سری آ را کسب نمود، درخشید. او برای رسیدن به تیم ملی بزرگسالان، باید کمی محکم تر و استوراتر بازی کند، اما مردی جذاب و چالاک در خط میانی است که پشت دو مهاجم در سمپدوریا بازی می کند و از  آینده روشنی برخوردار است.

برونو فرناندز

 

دومنیکو براردی (ایتالیا – ساسولو – مهاجم)

براردی از فصل ۲۰۱۳/۱۴ به همراه ساسولو در سری آ درخشیده و در اولین فصل حضورش در سری آ سه هت تریک ثبت کرد، که به ثمر رساندن چهار گل در پیروزی دراماتیک ۴-۳ ساسولو مقابل میلان، بیادماندنی ترین آن هاست. او از آن زمان، علی رغم علاقه باشگاه های بزرگ به ساسولو وفادار مانده است و هر چند روند گلزنی اش افت کرده است، هنوز هم یک بازیکن مخوف است. براردی هرچند بیشتر تمایل به حضور در نقش یک وینگر را دارد، اما قادر به بازی در تمامی نقاط خط حمله است و انتظار می رود حضوری طولانی مدت در تیم بزرگسالان ایتالیا داشته باشد.

دومنیکو براردی

ماکسیملیان مایر (آلمان – شالکه – مهاجم)

آلمان مسلما قویترین تیم حاضر در مسابقات یورو خواهد بود و آن ها می توانند برای اولین بار از زمان قهرمانی شان در سال ۲۰۰۹ با غلبه بر انگلیس، بر قله فوتبال اروپا بایستند. مکس مایر یکی از بازیکنانی است که در تیم ملی بزرگسالان آلمان نیز به میدان رفته است و انتظار می رود هافبک شالکه یکی از اولین نام هایی باشد که در لهستان بر سر زبان ها می افتد. مایر که کاپیتان ژرمن ها در المپیک ریو بود، چهار گل در آن مسابقات به ثمر رساند، تا اینکه پنالتی اش را در مقابل برزیل در فینال از دست داد. لیورپول و تاتنهام علاقه مند به جذب این هافبک هستند و احتمال بقای وی در شالکه ۵۰-۵۰ است.

ماکسیملیان مایر

مارکو گروییچ (صربستان – لیورپول – هافبک)

گروییچ آخرین نامی است که پس از قهرمانی مجدد ستاره سرخ بلگراد در فصل ۲۰۱۵/۱۶ لیگ صربستان درخشید. وی در ۳۰ بازی ۶ گل به ثمر رساند و با مبلغ ۵.۱ میلیون پوند راهی لیورپول شد. این هافبک ۲۱ ساله که به نمانیا ماتیچ جدید معروف است، در اولین فصل حضورش در آنفیلد با مصدومیتی شدید از ناحیه همسترینگ مواجه شد و با بهبودش می تواند بار دیگر درخشش خود را به نمایش گذارد.

مارکو گروییچ

داوید کووناتسکی (لهستان – لخ پوزنان – مهاجم)

لهستان به عنوان تیم میزبان مسابقات، اگر قصد قهرمانی در مسابقات یورو را دارد، باید از بازیکنان با کیفیتی بهره گیرد، که مهمترین آن ها داوید کووناتسکی مهاجم لخ پوزنان است. وی از ۱۶ سالگی راهی تیم اصلی لخ پوزنان شده است و ۲۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده است و در راه قهرمانی یک لیگ و دو سوپرجام لهستان به لخ پوزنان کمک کرده است. این مهاجم ۲۰ ساله را با روبرت لواندوفسکی مقایسه می کنند که وی نیز چند سال در پوزنان سپری کرد. کووناتسکی به تیم ملی بزرگسالان لهستان نیز دعوت شده است، هر چند هنوز در رویای اولین بازی اش برای این تیم است.

داوید کووناتسکی

مارکو آسنسیو (اسپانیا – رئال مادرید – هافبک)

پس از دو فصل حضور قرضی در تیم های مایورکا و اسپانیول، زین الدین زیدان به سرعت برای بازگشت آسنسیو به رئال مادرید وارد عمل شد. وی به رئال مادرید در راه قهرمانی پس از پنج سال در لالیگا و دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد و هر زمانی که زیدان به او نیاز داشت در تمامی پست های هجومی انجام وظیفه کرد. آسنسیو اثبات کرد یک جانشین فوق العاده است و طی ۳۸ باری که به میدان رفت، ۱۰ گل به ثمر رساند.

مارکو آسنسیو

اینیاکی ویلیامز (اسپانیا – اتلتیک بیلبائو – مهاجم)

یک بازیکن سریع و ویرانگر با آمادگی زیاد، که بخشی از خط حمله توانمند اسپانیا برای پنجمین قهرمانی شان در این مسابقات خواهد بود. همچون آسنسیو، ویلیامز از تجربه ارزشمندی برای بازی در تیم آلبرت سلادس برخوردار است و اولین بازی ملی اش را در یورو ۲۰۱۶ انجام داد. این مهاجم ۲۲ ساله با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ترکیب بیلبائو، یکی از مردان مجارب اسپانیا در یورو خواهد بود که بدون شک از گزینه های اصلی کسب عنوان آقای گلی خواهد بود.

اینیاکی ویلیامز

تامی آبراهام (انگلیس – بریستول سیتی (چلسی) – مهاجم)

تامی آبراهام مهاجم ۱۹ ساله چلسی پس از یک فصل حضور موفق در ترکیب بریستول بار دیگر به جمع آبی ها باز خواهد گشت. وی در ۴۸ بازی در تمامی رقابت ها در ترکیب بریستول ۲۶ گل به ثمر رساند و با ۲۳ گل در رتبه دوم بهترین گلزنان چمپیونشیپ قرار گرفت، هر چند علی رغم درخشش وی تیمش در رتبه هفدهم کار را به پایان رساند. آبراهام که در دو بازی آخر مقدماتی انگلیس در مقدماتی مسابقات زیر ۲۱ ساله ها برای اولین بار پیراهن سه شیرها را بر تن کرد، دو گل در پیروزی ۵-۰ مقابل بوسنی و هرزگویین به ثمر رساند. آنتونیو کونته از وی به عنوان آینده چلسی نام برده است.

تامی آبراهام

لوئیس بیکر (انگلیس – ویتسه (چلسی) – هافبک)

دیگر بازیکن قرضی چلسی، طی دو فصل حضور در ویتسه موفق شد ۲۰ گل در ۷۳ بازی برای این تیم به ثمر رساند. این بازیکن ۲۲ ساله همچنین بهترین گلزن انگلیس در تورنمنت تولون در سال گذشته میلادی بود و چهار بار گلزنی کرد. همچنین در ۱۳ بازی برای تیم زیر ۲۱ ساله ها ۷ گل زد. بیکر اکنون آماده است بار دیگر به لیگ برتر و چلسی بازگردد و یک عملکرد درخشان در لهستان می تواند موجب علاقه تیم هایی از داخل یا خارج بریتانیا شود.

لویس بیکر

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه