فرماندار لاهیجان:

افطار دهی به نیت ۶۵۰شهید شهرستان لاهیجان

به گزارش ۸دی، سرهنگ ناصرپورکریمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:۳۰گروه از نیروهای سپاه و بسیج شهرستان لاهیجان در کار پخت و توزیع غذای افطاری تهیه شده توسط مردم به نیت شهدای این شهرستان فعالیت داشتند . وی با اشاره به اینکه توزیع سبد کالایی نیز در دو مرحله آغاز شده است ،افزود :۱۲سبد کالا […]

به گزارش ۸دی، سرهنگ ناصرپورکریمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:۳۰گروه از نیروهای سپاه و بسیج شهرستان لاهیجان در کار پخت و توزیع غذای افطاری تهیه شده توسط مردم به نیت شهدای این شهرستان فعالیت داشتند .
وی با اشاره به اینکه توزیع سبد کالایی نیز در دو مرحله آغاز شده است ،افزود :۱۲سبد کالا هر سبد یک میلیون ریال بین جهادگران فرزندان ولایت توزیع شده است و ۴۰سبد کالایی نیز به ارزش هر سبد ۴۰۰هزار ریال ظرف سه روز آینده بین نیازمندان در شب های ماه رمضان توزیع خواهدشد.
رییس اتاق اصناف شهرستان لاهیجان نیز گفت: تاکنون توسط اصناف و بازاریان لاهیجان در سه وعده به نیازمندان افطاری داده شده است و شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز ۸۵۰کیلوگرم برنج برای هفت هزار پرس غذا در حال آماده شدن است که این وعده های غذایی در مسجد جامع به میزان ۵۰۰پرس ، امیرصادق ۷۰۰ پرس ، گابنه ۲۰۰ پرس و مسجد عاقلیه ۲۰۰ پرس بین روزه داران و اقشار ضعیف در لاهیجان توزیع می شود.
یوسف اکبری پور افزود: در این سه مرحله حدود دو هزار و ۴۰۰ پرس افطاری توسط بازاریان و اصناف لاهیجان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود که در هر مرحله از ۷۵۰ تا ۸۰۰نفر پذیرایی صورت می گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه