مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد

مهران غفوریان بازیگر طنز تلویزیون شب گذشته در بیمارستان نیکان بستری شد تا به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد

به گزارش ۸دی، «مهران مهام» تهیه کننده سریال «پنچری» که این روزها در حال تولید برای شبکه سیما است، ضمن تایید خبر فوق افزود: به دلیل عارضه‌ای که مهران مدت‌ها از آن رنج می‌برد با دکتر وریانی عزیز مشورت داشتم که ایشان معتقد بودند مهران باید به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اگرچه خود مهران اصرار داشت این اتفاق بعد از پایان تولید سریال رخ دهد، اما من نپذیرفتم چرا که نظر پزشک متخصص این است که او به سرعت عمل شود و من به عنوان مسئول این پروژه بیش از هر چیز باید به سلامت همکارانم فکر کنم نه پیشرفت سریال، جالب است بدانید با هماهنگی مدیران محترم شبکه قصه را به سمتی پیش بردیم که بتوانیم اتفاق رخ داده را جزیی از سریال و روند داستان جلوه داده تا به کلیت کار هم لطمه‌ای وارد نشود.

مهام در پایان افزود: امیدواریم تا مهران غفوریان بعد از عمل جراحی به سرعت دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و با انرژی و لبخند همیشگی‌اش به کانون گرم خانواده محترمش بازگردد.

همچنین «مهران غفوریان» بازیگر سریال «پنچری» هم در این باره گفت: مجبور شدم به سرعت تن به این عمل جراحی بدهم چرا که پزشکان معتقد بودند نباید وقت را هدر داد. از مردم عزیز کشورم می‌خواهم در این شب‌های عزیز مرا هم از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند. از قول من به همه بگویید به سرعت و با انرژی مضاعف بازخواهم گشت تا در کنار مهران مهام عزیزم با ساخت سریال «زیر آسمان شهر» باز لبخند را برلبان مردم کشورم بنشانیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه