مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود:

هافبک بازی‌ساز نفت تهران به سپیدرود پیوست+ تصویر

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود گفت: توحید غلامی هافبک بازی‌ساز تیم‌های استقلال و نفت تهران به سپیدرود پیوست.

هافبک بازی‌ساز نفت تهران به سپیدرود پیوست+ تصویر

به گزارش ۸دی، رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: توحید غلامی هافبک بازی‌ساز تاثیرگذار و با تکنیک تیم‌های استقلال و نفت تهران به سپیدرود پیوست و بلافاصله در تمرینات این تیم شرکت کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت گفت: توحید غلامی ۲۵ ساله که از جمع امیدها و جوانان استقلال به تیم بزرگسالان راه یافته بود، پس از خروج از جمع آبی‌ها در تیم‌های پارسه و آلومینیوم هرمزگان نیز به بازی پرداخت.

دیدار افزود: وی به‌دلیل گذراندن خدمت سربازی، دو فصل اخیر را در تیم نیروی زمینی تهران گذراند و برای لیگ شانزدهم نیز پس از اینکه مورد توجه علی دایی قرار گفت پس از توافق با مسئولان تیم نفت به عضویت این تیم درآمد و با نفت قهرمان جام حذفی شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: غلامی در فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی نفت بود و در ۲۷ بازی این تیم شرکت کرد و یک بازی را هم به سبب اخراج در برابر سپاهان از دست داد.

وی افزود: در سال ۹۳ زمانی که نظرمحمدی سرمربی داماش بود، غلامی به دعوت نظرمحمدی در تمرینات این تیم شرکت کرده بود و پس از به‌وجود آمدن مشکلات کارت سربازی‌اش مجبور شد به نیروزی زمینی تهران بپیوندد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه