رئیس شورای شهر رشت:

سرپرست شهرداری رشت پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برساند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرداری از جمله انتظاراتی است که از سرپرست شهرداری رشت داریم.

سرپرست شهرداری رشت پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برساند

به گزارش۸دی به نقل از تسنیم، مسعود کاظمی اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود و بدهکاری‌هایی که شهرداری رشت با آن روبه‌رو است از همکاران شهرداری رشت تقاضا داریم با سرپرست شهرداری رشت جهت برطرف کردن مشکلات و کاستی‌ها همراه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری رشت باید مورد توجه سرپرست شهرداری رشت باشد تصریح کرد: تأخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرسنل زحمتکش شهرداری رشت از دغدغه‌های شورای چهارم است که امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام شهرداری از جمله انتظاراتی است که از سرپرست شهرداری رشت دارم ابراز داشت: از جمشیدپور تقاضا دارم از اجرای اقداماتی که منجر به تحمیل هزینه به شهرداری و شهر می‌شود اجتناب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را از دیگر مشکلات فعلی دانست و اذعان داشت: متاسفانه در ماه‌های اخیر اتفاقات بدی رقم خورد و عدم ثبات مدیریت در شهرداری رشت موجبات نگرانی پرسنل شهرداری رشت را فراهم کرد.

کاظمی افزود: احترام به پیشکسوتان شهرداری را امری ضروری است و از سرپرست شهرداری رشت تقاضا دارم تا نهایت احترام را نسبت به بازنشستگان و ارباب رجوع را مدنظر قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه