سرپرست شهرداری رشت:

شاگرد ثابت قدم هستم / پیمانکاران مطالبات دو ماه گذشته خود را دریافت نکرده اند

سرپرست شهرداری رشت گفت: پرسنل شهرداری رشت بعلت تاخیر در دریافت حقوق خود همواره با مشکل مواجه هستند.

شاگرد ثابت قدم هستم / پیمانکاران مطالبات دو ماه گذشته خود را دریافت نکرده اند

به گزارش ۸دی، فرامرز جمشیدپور ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار داشت: از اعتماد اعضای شورای شهررشت نسبت بخودم سپاسگزارم و بنده با رای قاطع یازده عضو حاضر در صحن جلسه شورای اسلامی شهر رشت بعنوان سرپرست شهرداری رشت انتخاب شده ام.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز حضور در جایگاه سرپرستی شهرداری را تجربه کرده ام افزود: با این امور بیگانه نبوده و به کار شورایی آشنایی دارم.

این مسئوول بابیان اینکه نیازمند حمایت و همراهی پرسنل شهرداری رشت می باشد خاطر نشان کرد: از پرسنل شهرداری رشت تقاضا دارم تا در هر مسئولیتی که مشغول هستند کمک کنند تا دغدغه های فعلی برطرف و منابع خوبی جذب کنیم.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه برخی از پیمانکاران دو ماه است که مطالبات خود را دریافت نکرده اند گفت: از شهرداران مناطق، معاونین و… تقاضا دارم تا با قدرت و برنامه ریزی امورات را پیش ببرند و پروژه هایی که در کف خیابانها در دست اجرا می باشد را هرچه سریعتر به اتمام برسانند.

جمشیدپور خود را شاگرد سید محمد علی ثابت قدم شهردار اسبق رشت دانست و تصریح کرد: ثابت قدم با سپردن مسئولیت دو حوزه مختلف معاونت شهرداری رشت اعتمادش را به بنده نشان داد و از این بابت از وی سپاسگزارم

.سرپرست شهرداری رشت در خاتمه گفت: ثابت قدم بسیار پرتلاش بود و پروژه های جدیدی از خود در رشت برجای گذاشت و برای وی آرزوی موفقیت دارم و دست یاریم را به سوی تمامی همکارانم در شهرداری به منظور پیشبرد اهداف در نظرگرفته شده دراز می‌کنم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ثارالله-رشت
آقای جمشید پور! ما به عنوان شرکت مشاور طرف قرارداد با شهرداری 6 ماه است که طلب داریم ، در شهرداری نیروهای قراردادی بیش از 3 ماه مطالبه دارند، 2 ماهی که فرمودید به نظرم اگر باشد که بهشت آمال است، در واقعیت 3 تا 9 ماه معوقات وجود دارد....
در حاشیه