نماینده لنگرود در گفتگو با 8دی:

منتخبان مردم در شوراها ظرفیت پذیرش مسئولیت را دارند / ترسیم چشم انداز مطلوب عمران و آبادانی در دوره پنجم شوراها

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با ترسیم چشم انداز مطلوب از وضعیت عمران و آبادانی شهر و روستاها در دوره پنجم شوراها گفت: اگر شوراها ظرفیت پذیرش مسئولیت را نداشته باشند، آن روز، روز بسیار خطرناک برای جمهوری اسلامی خواهد بود.

منتخبان مردم در شوراها ظرفیت پذیرش مسئولیت را دارند / ترسیم چشم انداز مطلوب عمران و آبادانی در دوره پنجم شوراها

مهرداد بائوچ لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه ترکیب شوراها هنوز برای ما مشخص نیست، اظهار داشت: نمی توان انتظار خود را از منتخبین در پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را اعلام کرد.
وی ورود منتخبان مردم به پارلمان های شهر و روستا را دلیل اشتیاق مردم به آنها برشمرد و افزود: افرادی که ورود به شوراهای اسلامی شهر و روستا کرده اند سطح تمایلاتشان به پارلمان های شهر و روستا نشان دهنده اشتیاق است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود افرادی که رای آورده اند به مجامع تصمیم گیری شهر و روستا بیانگر ویژگی های مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه آن کسانی که احساس مسئولیت می کنند می توانند خود را در معرض انتخاب قرار دهند.

رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس با تاکید بر این مهم که کسانی به شوراهای اسلامی راه یافته اند یقینا ظرفیت پذیرفتن مسئولیت های شهروندان و مطالبات آنها را دارند، اذعان داشت: زمانی که افرادی که ورود به مجامع تصمیم گیری می کنند اما ظرفیت و تحمل مسئولیت پذیری را نداشته باشند، آن روز روز بسیار خطرناک برای جمهوری اسلامی است.

بائوچ لاهوتی با ابراز اینکه در دوره چهار ساله پیش رور وضعیت عمران و آبادانی بهتری را خواهیم داشت، گفت: با ورودی که افراد با سلیقه ها و تخصص های متفاوت به شوراها داشته اند به نظر می رسد که وضعیت بهتری را در عمران و آبادانی شهر ها و روستاها داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه