نماینده مردم رشت در مجلس:

دولت سهم تولیدکنندگان از محل هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نمی‌کند

نماینده مردم رشت گفت: دولت سهم تولید از هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نکرده و اکثر کارخانجات و تولیدکنندگان با مشکل مواجه شده‌اند.

دولت سهم تولیدکنندگان از محل هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نمی‌کند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: با توجه به هدفمند شدن یارانه‌ها، دستگاه‌های دولتی یارانه اندکی در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند واریز می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت سهم تولید از هدفمندی یارانه‌ها را پرداخت نکرده است و اکثر کارخانجات و تولیدکنندگان با مشکل مواجه شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت ۸۵ هزار میلیارد تومان از جیب مردم برای همین بحث یارانه پول دریافت می‌کند اذعان داشت: دولت موظف است این مبالغ دریافتی را بر اساس قانون به مسکن محرومان، حقوق و مزایای کارکنان دولت و مشکلات معیشتی مردم اختصاص دهد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه دولت باید در این زمینه پاسخگوی سئوالات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشد، تاکید کرد: متاسفانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با وجود دریافت پول، هزینه لازم را انجام نمی‌دهد در صورتی‌که این موضوع در قانون به صراحت تاکید شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه در مورد مذکور از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طرح سئوال کردم ابراز داشت: این موضوع به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد و با نظر اکثر نمایندگان مجلس به‌زودی در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه