کاپیتان تیم سپیدرود رشت:

تجربه در کنار انگیزه وزنه ای مهم برای سپیدرود است/ کسب جایگاه مناسب در لیگ برتر را مدنظر داریم

کاپیتان تیم سپیدرود رشت گفت: تیم های بزرگ و قدرتمندی در این رقابت ها حضور دارند و سختیِ بازی ها از شاخص های لیگ برتر است.

تجربه در کنار انگیزه وزنه ای مهم برای سپیدرود است/ کسب جایگاه مناسب در لیگ برتر را مدنظر داریم

به گزارش ۸دی، سهیل حق شناس در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور درباره وضع تیم فوتبال سپیدرود رشت، اظهار کرد: تیم سپید رود با وجود مشکلات مالی و مدیریتی در لیگ دسته اول توانست سهمیه ورود به رقابت های لیگ برتر را بگیرد.

وی ادامه داد: لیگ برتری شدن سپیدرود حاصل تلاش تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم بوده است و همه در این موفقیت ارزشمند سهم دارند.

کاپیتان تیم لیگ برتری سپیدرود افزود: تمرینات این تیم از دو روزه گذشته جهت حضور در رقابت های لیگ برتر با ۱۶ بازیکن استارت خورد.

حق شناس با بیان اینکه سپیدرود تجربه جدیدی در لیگ برتر فوتبال کشور خواهد داشت، اضافه کرد: تیم های بزرگ و قدرتمندی در این رقابت ها حضور دارند و سختیِ بازی ها از شاخص های لیگ برتر است.

وی با بیان اینکه وجود بازیکنان با تجربه و میدان دیده به تیم سپیدرود در مسیر رقابت های لیگ برتر کمک خواهد کرد، تصریح کرد: تجربه در کنار انگیزه می تواند وزنه ای مهم برای سپیدرود باشد.

کاپیتان تیم لیگ برتری سپید رود با تأکید بر اینکه هدف این تیم در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور بقا در جدول رقابت ها است، اضافه کرد: برای ماندن در مسابقات لیگ برتر تلاش می کنیم.

حق شناس با اشاره به اینکه کسب جایگاه مناسب در این رقابت ها بُعد دیگری از اهداف تیم فوتبال سپید رود در رقابت های لیگ برتر است، تصریح کرد: با تلاش فراوان به دنبال تحقق این مهم هستیم.

وی با بیان اینکه کار سختی را در لیگ برتر پیش رو داریم، اظهار کرد: با انگیزه و پتانسیل بسیار زیادی در تیم و بر روی سکوها فکر می کنیم این اتفاقات برای سپیدرود در راستای دفاع از حیثیت فوتبال گیلان بیفتد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه