در اعتراض به عدم اجرای تعهدات؛

اجتماع مالباختگان موسسه کاسپین لاهیجان+ تصاویر

تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین لاهیجان مقابل و داخل شعبه مرکزی تجمع کرده و نسبت به عدم پرداخت وجوه خود اعتراض کردند.

اجتماع مالباختگان موسسه کاسپین لاهیجان+ تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین لاهیجان مقابل و داخل شعبه مرکزی این موسسه واقع در خیابان امام خمینی(ره) تجمع کرده و نسبت به عدم پرداخت وجوه خود اعتراض کردند.

از آنجایی که قائم مقام بانک مرکزی از تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در کاسپین تا تاریخ ۳۰ فروردین خبر داده بود، جمعیت بالای ۳۰ نفری از سپرده‌گذاران کاسپین که البته در حال افزایش هم هستند، با تجمع مقابل شعبه این موسسه منتظر اعلام برنامه‌ها برای بازگرداندن سپرده‌هایشان هستند.

تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه اعتباری کاسپین لاهیجان که معتقد بودند بنابر مجوز بانک مرکزی به این موسسه مالی اعتباری اعتماد کرده و در آن سپرده‌گذاری نموده‌اند، به دلیل عدم پاسخگویی مسئولین در مقابل این موسسه تجمع کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ghasem
با سلام و عرض خسته نباشید لطفا پیگیر این موضوع باشید که به منظور تسریع و تسهیل در امر شناسایی اموال و دارایی های متهمین پرونده کاسپین و فرشتگان و صیانت از حقوق سپرده گذاران و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت سرمایه گذاری اسامی متهمین این پرونده همچون بابک زنجانی و شهرام جزایری به اطلاع نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و عموم مردم شریف ایران برسد. تا حداقل بخشی از اعتماد از دست رفته سیستم بانکی دربین مردم تسلی یابد .
در حاشیه