برای دهمین سال پیاپی برگزار می شود؛

«بوی خوش خدا» در مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت

مسئول هیئت روضات الحسین (ع) رشت از برگزاری مراسم «بوی خوش خدا» ویژه شب های قدر برای دهمین سال پیاپی در مسجد امام رضا (ع) محله گلسار این شهر خبر داد.

«بوی خوش خدا» در مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت

به گزارش ۸دی، رضا ثقتی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است و خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «قدر» نازل فرموده است، گفت: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد.

مسئول هیئت روضات الحسین (ع) رشت ادامه داد: بر اساس آیات و روایات، این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است و عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است و مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر در این شب مشخص می‌شود.

وی افزود: ملائکه در این شب بر زمین فرود می‌آیند، نزد امام زمان(عج) می‌روند و آنچه را برای بندگان مقدر شده بر ایشان عرضه می‌دارند. شب‌زنده‌داری و تلاوت قرآن و مناجات و عبادت در این شب، بسیار توصیه و تأکید شده است.

ثقتی تصریح کرد: هیئت روضات الحسین (ع) به روال سال های اخیر، ویژه مراسم «بوی خوش خدا» را برای دهمین سال پیاپی، همزمان با شب های قدر امسال در مسجد امام رضا (ع) محله گلسار رشت برگزار می شود.

به گفته وی؛ «حجت الاسلام دکتر فرزاد صیادی» سخنران مراسم مذکور است و  برادران کاشفی و میربلوک از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ذکر دعا و مداحی خواهند داشت.

مسئول هیئت روضات الحسین (ع) رشت یادآور شد: ویژه مراسم «بوی خوش خدا» از ساعت ۱۲:۳۰ شب تا سحر شب های قدر در مسجد امام رضا (ع) گلسار برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه