مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان:

مردم استان گیلان ۶۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کردند

کامران زاده گفت: ستاد دیه فقط به جرائم غیرعمد توجه دارد و جرائم غیرعمد جرائمی است که بدون برنامه ریزی قبلی رخ می‌دهد.

مردم استان گیلان ۶۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کردند

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، حمید کامران زاده در مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در رشت، اظهار داشت: ستاد دیه فقط به جرائم غیرعمد توجه دارد و جرائم غیرعمد جرائمی است که به‌طور اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی رخ می‌دهد.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان از حضور ۸۰۰ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان خبر داد و گفت: بعد از اینکه شخصی بر اثر جرم غیرعمد به زندان افتاد بلافاصله در ستاد دیه برای او پرونده‌ای تشکیل شده و گروهی در مورد او تحقیق می‌کنند.

وی گذشت رضایتمندانه شاکیان را بخش مهمی از آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دانست و افزود: ما شاکیان را در جریان پرونده زندانیان غیرعمد قرار می‌دهیم و آن‌ها به‌صورت رضایتمندانه گذشت می‌کنند و گذشت رضایتمتدانه مبتنی بر قوه قهریه و اجبار نیست.

کامران‌زاده از آزادسازی ۸۰۲ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: این زندانیان ۴۲ میلیارد تومان محکومیت داشتند و ما با صحبت با شاکیان توانستیم ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را گذشت رضایتمندانه بگیریم.

مدیرعامل ستاد دیه استان گیلان از آزادسازی بیش از ۷ هزار و ۶۶۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد در ۸ سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: این زندانیان ۴۰۰ میلیارد تومان محکومیت داشتند و ما موفق شدیم  از ۷۷ درصد آن‌ها گذشت رضایتمندانه بگیریم.

وی با بیان اینکه از گلریزان سال گذشته تاکنون مردم گیلان ۶۰۰ میلیون تومان به ستاد دیه کمک کردند بیان کرد: این کمک منجر به آزادسازی ۲۷۸ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان شد و امیدواریم امسال کمک‌های بیشتری را شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه