شکری مطرح کرد؛

گروکشی در سازمان برنامه و بودجه گیلان/ لیست ۴۰۰ نفره استخدامی در مقابل پرداخت بودجه ادارات

شکری گفت: بنا به گفته مدیران، آقای کیوان محمدی گفته است به شرطی بودجه شما پرداخت می شود که شما لیست مذکور را سر کار ببرید!

گروکشی در سازمان برنامه و بودجه گیلان/ لیست ۴۰۰ نفره استخدامی در مقابل پرداخت بودجه ادارات

به گزارش ۸دی به نقل از خزر، چندی پیش بود که محمود شکری نماینده مردم تالش بزرگ در واکنش به عدم رعایت قانون در روند جذب برخی از افراد در ادارات و سازمان ها گفته بود: سازمان برنامه و بودجه استان گیلان بر خلاف قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون بودجه ۹۵ لیستی را برای استخدام از بستگان و دوستان خود به مدیران کل استان ارائه داده و آنها را تهدید کردند که در صورت استخدام نکردن این افراد تخصیص های بودجه ای داده نمی‌شود. روندی که خلاف قانون است. (اینجا را بخوانید) وی در ادامه از پیگیری قانونی نحوه استخدام این افراد و لیست مورد اشاره خود خبر داده بود.

در همین راستا شکری، در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص وضعیت پیگیری قانونی و روند برخورد با ارائه لیست بستگان جهت استخدام در ادارات توسط سازمان برنامه و بودجه گیلان، گفت: ما تذکری کتبی را خدمت آقای رئیس جمهور داشتیم که ایشان برای سازمان مدیریت وقت ارجاع دادند. بنده زمانی که با آقای امیری معاون حقوقی رئیس جمهور صحبت کردم ایشان تاکید کردند که قانونا حق استخدامی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنده به معاون حقوقی رئیس جمهور اطلاع دادم که طبق قانون میبایست پاسخ بنده داده شود که در غیر این صورت تذکر دوم را ارائه خواهم کرد، که ایشان گفتند تذکر ندهید و بنده پاسخ را خواهم داد و تاکنون پاسخی به بنده داده نشده است اما دستگاه های نظارتی پیگیر موضوع هستند.

نماینده مردم تالش بزرگ با بیان اینکه ارائه لیست جهت استخدام به ادارات توسط شخص کیوان محمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان بوده است، اضافه کرد: بنا به گفته مدیران، ایشان گفته اند که به شرطی بودجه شما پرداخت می شود که شما لیست مذکور را سر کار ببرید!

وی در خصوص اینکه چند نفر در این لیست حضور داشتند گفت: تقریبا ۴۰۰ نفر در لیست بودند! اکنون کار در مرحله رسیدگی است و دیوان محاسبات به این موضوع ورود کرده است.

شکری در پایان تاکید کرد: در واقع میان سازمان برنامه و بودجه استان و ادارت استان یک گرو کشی بوجود آمده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه