عضو شورای رشت در گفتگو با 8دی:

منظور از نگاه ابزاری شهردار برایم ملموس نیست/ ثابت قدم به تعهدات خود عمل کند

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت با نامفهوم خواندن منظور شهردار رشت مبنی بر نگاه ابزاری برخی از اعضای شورا نسبت به استیضاحش گفت: ثابت قدم بهتر است به تعهدات خود عمل کند.

منظور از نگاه ابزاری شهردار برایم ملموس نیست/ ثابت قدم به تعهدات خود عمل کند

مجید رجبی ویسرودی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در تشریح دلایل استیضاح ثابت قدم، شهردار کلانشهر رشت اظهار داشت: طبق دلایلی که در مصوبه شورا آمده توضیح در خصوص شهر نت ها، پرداخت حقوق و دستمزدها، لکه گیری و آسفالت سطح شهر و چندین مورد دیگر از دلایل ذکر شده در طرح سوال از شهردار مرقوم شده است.
وی در پاسخ به این سوال که شهردار رشت معتقد است هدف برخی از شورای شهر از استیضاح نگاه ابزاری و رسیدن به اهدافشان است، گفت: منظور شهردار رشت باید دقیقا مشخص باشد و باید برای گفتن هر حرفی دلیل و برهان کافی داشت.
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت در تبیین قانون شوراها و شهرداری ها گفت: طبق قانون، قانون گذار به شورا یک اختیاری و به شهرداری هم اختیارات دیگری داده است.
رجبی ویسرودی با بیان اینکه شهرداری اگر از وظایفش عدول کند شورا می تواند به آن طرح سوال بدهد و یا اینکه استیضاح کند، اظهار کرد: اگر شورای شهر از پاسخ های شهردار قانع نشد، شورای می تواند شهردار را عزل کند.
وی در واکنش به سخنان شهردار رشت مبنی بر اینکه برخی از اعضای شورا هدفشان از طرح استیضاح مقاصد سیاسی یا نگاه ابزاری است، مطرح کرد: منظور از نگاه ابزاری، مقاصد سیاسی یا اقتصادی شهردار رشت برای من ملموس نیست.
عضو شورای اسلامی شهر رشت متذکر شد: اگر کسی طی چهار سال احیانا مقاصدی داشته به آن دست یافته و چنانچه اگر به مقاصدش دست نیافته باشد اکنون عمر شورا رو به اتمام است و به زور نمی توان به مقاصد دست یافت.
رجبی همچنین ثابت قدم را به اجرای تعهدات خود در شهردار تاکید کرد و اذعان داشت: آقای ثابت قدم بهتر است به کارهایی که قول داده، انجام دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه