محوریت مساجد در جشن های انقلاب حفظ شود

رئیس اداره ارشاد رشت: اولین جرقه های قیام مردمی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مساجد زده شد و این مراکز بعنوان پایگاه های اصلی این قیام همچنان باید مورد توجه برنامه ریزان و متولیان مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی قرار گیرند.

محوریت مساجد در جشن های انقلاب حفظ شود

به گزارش ۸دی نیوز، رضا ثقتی رئیس ارشاد رشت، در جلسه آخرین هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر که در محل شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده بود، گفت: مرکز ثقل و توجهات نیروهای انقلابی در مساجد بود، از همین رو رژیم نسبت به مساجد و تحرکات آن همیشه حساس بوده است.

این مسئول بیان نمود: مساجد همیشه نقش محوری و ارشاد کننده داشتند و خواستگاه نیروهای انقلابی بوده و هستند، از این رو می بایست این نقش محوری مورد توجه قرار گیرد و برنامه های فرهنگی و هنری را ترجیحاً به جای برگزاری در آمفی تئاتر ها و سالن های اجتماعات در مساجد برگزار نمود.

رئیس اداره ارشاد رشت در پایان با اشاره به اینکه ۲۰۰ جشن در مساجد شهرستان رشت در طول ایام ا… دهه فجر برگزار می گردد گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب، عکس، پوستر و مسابقات روزنامه دیواری و شعرخوانی، از دیگر برنامه های دهه فجر در مساجد شهرستان رشت می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه