امداد رسانی به بیش از ۸۵۰حادثه دیده و گرفتار در برف

معاون امدادو نجات هلال احمر گیلان گفت:به دنبال بارش شدید برف در گیلان نیروهای امدادو نجات هلال احمرگیلان تا کنون به ۸۵۱ نفر از حادثه دیدگان خدمات امدادی ارائه کردند.

امداد رسانی به بیش از ۸۵۰حادثه دیده و گرفتار در برف

به گزارش ۸دی نیوز، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت : با بارش شدید برف در گیلان نیروهای امدادو نجات مستقر در ۱۹ پایگاه ثابت ، سیار ، موقت با انجام ۴۱ عملیات امدادی به ۶۹ خانوار حادثه دیده خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۴۹ نفر از محصور شدگان در برف را اسکان اضطراری دادند.

علیرضا خصوصی افزود: همچنین در حال حاضر در مرحله دوم امدادرسانی ها امدادگران هلال احمر در حال توزیع جیره خشک به در راه ماندگان و بسته های غذایی به خانوارهای محاصره شده در برف هستند.

وی در سخنانی با اشاره به شدت بارش ها و مسدود شدن مسیرهای ارتباطی برخی از روستاها خاطر نشان کرد: در صورت بازگشایی مسیرهای روستایی محصورشده در برف توسط دستگاههای مرتبط، جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات امدادو نجات می باشد .

سیاوش غلامی معاون امدادو نجات هلال احمر گیلان گفت : ۹ تیم متشکل از ۴۵ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر در ساعات اولیه بامداد با تجهیز جیره خشک در کوله پشتی های امدادی در حال توزیع مواد غذایی در بین حادثه دیدگان شهرستانهای رضوانشهر ،تالش ،انزلی و صومعه سرا هستند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه