نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برفی استان برگزار شد

استان دار گیلان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم افزود: قرار گرفتن در این ایام رسالت مارا در کاهش هرچه بیش تر مشکلات مردم سنگین تر می کند.

نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برفی استان برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز، محمد علی نجفی استاندار گیلان در نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برفی استان که فرمانده سپاه قدس گیلان، فرماندار و شهردار رشت، مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند، اظهار داشت: مدیران باید با تمام توان در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نباشند.

jpg712

نجفی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم افزود : قرار گرفتن در این ایام رسالت مارا در کاهش هرچه بیش تر مشکلات مردم سنگین تر می کند.

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق برفی افزود : در این بازدید شاهد تلاش همه دستگاههای اجرایی بودم وهمگان باید سعی کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن تمام را ههای مسدود شده در روستاها بازگشایی شود ووضعیت به حالت عادی بازگردد.

وی بابیان اینکه مردم ولی نعمت های نظام هستند به تاکیدات رئیس جمهور برای حضور مسولین در بین مردم اشاره کرد واز مدیران خواست هرچه بیشتر بازدیدهای میدانی خود را افزایش دهند. تا درتصمیم گیری ها برای حل مشکلات مردم دقیق تر انجام گیرد.

jpg713در این نشست فرمانده سپاه قدس گیلان، فرماندار و شهردار رشت و برخی دیگر از مدیران اجرایی استان هر یک راهکارهایی را برای برون رفت از بحران برف ارائه نمودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه