احتمال حملات‌ تروریستی‌ در عربستان

سفارت آمریکا در عربستان در یک پیام امنیتی به اتباع خود در این کشور عربی در خصوص خطرات حملات تروریستی داعش و القاعده هشدار داد.

احتمال حملات‌ تروریستی‌ در عربستان

به گزارش ۸دی، سفارت آمریکا در عربستان با صدور بیانیه‌ای به اتباع خود درباره وقوع حملات تروریستی احتمالی در این کشور هشدار داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه آمریکا گزارش کرد، سفارت آمریکا در عربستان سعودی با صدور یک پیام امنیتی برای اتباع خود در این کشور عربی، از آنها خواست تا در هنگام حضور در مکان‌هایی که اغلب مورد رفت و آمد اتباع خارجی است، جانب احتیاط را به واسطه تداوم خطر حملات تروریستی داعش و القاعده در شبه جزیره عربی در سراسر عربستان لحاظ کنند.

در این بیانیه آمده است: «حملات تروریستی در هرکجای این کشور قابل رخ دادن است. در گذشته، افراط‌گرایان نیروهای امنیتی عربستان و مکان‌های عمومی را هدف قرار دادند».

سفارت آمریکا در عربستان همچنین به شهروندان خود توصیه کرد که با دقت خطرات سفر به عربستان سعودی را بررسی کنند و سفرهای غیرضروری در این کشور را محدود کنند.

در این بیانیه آمده است:‌ «صرفنظر از مکانی که در آنجا قرار دارید، آگاهی امنیتی وموقعیتی خود را افزایش دهید و برای لغو یا تعویق فعالیت‌های خود به منظور حفظ امنیت شخصی در شرایط خاص آمادگی داشته باشید و به یاد داشته باشید که به مسیرها و زمانهای خود در حین گردش در عربستان تنوع بدهید».

در پایان این بیانیه، از اتباع آمریکایی خواسته شده است که نگرانی‌های امنیتی را به سفارت‌ آمریکا در ریاض و کنسولگری واشنگتن در جده یا ظهران گزارش دهید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه