سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدام تروریستی تهران کور و بی هدف بود/ استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی با تروریسم در ایران است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدامات تروریستی تهران خدشه ای بر اراده ملت و امنیت نظام جمهوری اسلامی وارد نمی کند.

اقدام تروریستی تهران کور و بی هدف بود/ استکبار جهانی به دنبال ایجاد ناامنی با تروریسم در ایران است

به گزارش ۸دی، سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، اظهار کرد:  ایران اسلامی در منطقه ای قرار دارد که با سیاست های مداخله جویانه استکبار جهانی و وابستگانش در آتش و ناامنی قرار دارد.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی با توجه به سیاست های مداخله گرایانه و جنگ افروزانه استکبار جهانی به دنبال ثبات منطقه است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه  گروهک های تروریستی تکفیری، داعش و در مجموع تروریست بین الملل از سوی دولت ها در کنار استکبار جهانی حمایت می شوند تا با ایجاد ناآرامی در منطقه دست به اقداماتی همچون حادثه تروریستی تهران بزنند.

نقوی حسینی افزود: استکبار جهانی و وابستگان آن در منطقه از هشت سال پیش به دنبال ایجاد تنش در ایران با ابزار اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی هستند.

وی اظهار کرد: بارها به زبان آورده اند که هدف شان تنش زایی در منطقه ایران است ولی هنوز طی هشت سال گذشته در این راستا جهت انجام اقدامات ضد امنیتی علیه ایران اسلامی ناموفق بودند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید براینکه اقدام تروریستی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی اقدامی کور و بی هدف بود، گفت:  این تروریست ها در محل ملاقات مردم با نمایندگان خود در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی این اقدامات کور را انجام دادند و بی گناهان را زخمی و به شهادت رساندند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه به قول مقام معظم رهبری این اقدامات تروریستی ترقه بازی بیش نیست و خدشه ای بر اراده ملت ایران و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایجاد نخواهد کرد، گفت: نیروهای امنیتی کشور  به خوبی فعال هستند و مرز های کشور امن ترین مرز های جهان است ولی بازهم باید قوی تر و هوشیار تر از قبل عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه