رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان گیلان:

بازشماری تعدادی از صندوق های شهرستان رشت/ این آخرین بازشماری آرا در استان گیلان خواهد بود

این آخرین بازشماری آرا در استان گیلان خواهد بود که در پایان بر اساس آنچه که قانون برای هیات عالی نظارت استان مشخص کرده است، صحت انتخابات شهرستان رشت نیز همچون سایر شهرستان ها بررسی و اعلام خواهد شد.

بازشماری تعدادی از صندوق های شهرستان رشت/ این آخرین بازشماری آرا در استان گیلان خواهد بود

به گزارش ۸دی، رییس هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای استان گیلان، ضمن محکوم کردن حملات تروریستی اخیر در تهران به مرقد مطهر امام راحل و خانه ملت و عرض تسلیت به خانواده شهدای گرانقدر حملات مذکور، در جلسه بازشماری آرای برخی از صندوق ها و رسیدگی به اعتراض کاندیدهای شورای اسلامی شهرستان رشت گفت: در ۱۰ روز گذشته با حضور فرمانداران، بخشداران ، هیات¬های اجرایی و نظارت شهرستان ها و همچنین اعضای هیات عالی نظارت استان، آرای برخی از صندوق ها در ۱۵ شهرستان بازشماری و صحت نهایی انتخابات آن ها از سوی این هیات، تایید شده است.
سید کاظم دلخوش با بیان اینکه هیات عالی نظارت با تفویض اختیار کاملی که از سوی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نیز رییس هیات نظارت کشور کار خود را آغاز کرد، افزود: برای حفظ حقوق تمامی کاندیدها که به نتیجه نهایی انتخابات برگزار شده معترض بوده اند، با توجه به فرصت پانزده روزه قانونی جهت بررسی و بازشماری اعتراضات، نسبت به انتخاب تعدادی صندوق به صورت تصادفی اقدام شد.
وی افزود: این آخرین بازشماری آرا در استان گیلان خواهد بود که در پایان بر اساس آنچه که قانون برای هیات عالی نظارت استان مشخص کرده است، صحت انتخابات شهرستان رشت نیز همچون سایر شهرستان ها بررسی و اعلام خواهد شد.
رییس هیات عالی استان ادامه داد: در جلسه امروز برای جلوگیری از هرگونه شک و شبهه، از نمایندگان کاندیداهای معترض و هم چنین نمایندگان نفرات آخر انتخاب شده شورای شهر رشت برای حضور در بازشماری دعوت به عمل آمد.
دلخوش خاطر نشان کرد: در انتخاب صندوق ها برای بازشماری، نظر هیچ فردی دخالت نداشته و این تصمیم در جلساتی که در هیات عالی استان برگزار شد، از سوی اعضای این هیات اتخاذ شده است./ روابط عمومی هیات عالی نظارت شوراهای استان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه