نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی:

آحاد مردم در حفظ کیان ایران و انقلاب، به خود تردیدی راه نخواهند داد

افتخاری گفت: حادثه تلخِ تروریستی صبح روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ، زخمی شدن و شهادت جمعی از هموطنان روزه دار ، مایه تاثر و اندوه ملت بزرگ ایران گردید.

آحاد مردم در حفظ کیان ایران و انقلاب، به خود تردیدی راه نخواهند داد

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پیامی با خانواده های قربانیان این حادثه تروریستی ابراز همدری کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخِ تروریستی صبح روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ، زخمی شدن و شهادت جمعی از هموطنان روزه دار ، مایه تاثر و اندوه ملت بزرگ ایران گردید.
اینجانب که به عنوان خادم مردم در زمان حمله تروریستی در خانه ملت حضور داشتم و با توجه به اینکه به منظور رسیدگی به وضعیت ارباب رجوع در دفتر مراجعات مردمی حضور یافته بودم ، لذا در بطن حادثه قرار گرفتم و از نزدیک شاهد رشادت و شهامت تحسین برانگیزِ کلیه نیروهای شجاع و خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امنیتی و نظامی مستقر در مجلس شورای اسلامی و تیم های اعزامی بودم، به این برادران عزیزم در این ماه مبارک خداقوت عرض نموده و برایشان در تداوم مسیر حرکت برای رسیدن به قله های افتخار و اقتدار نظام مقدس اسلامی آرزوی توفیق و اجر و پاداش الهی دارم.

بدون تردید در فراز و فرود انقلاب اسلامی حوادث بسیاری رخ داده است که هرچند دردناک و دلخراش بوده‌اند و موجب اندوه ملت گشته، اما مردم را در ادامه راه انقلاب و امام شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،  مصمم و استوارتر کرده است.
این تروریست‌ها که خوی وحشی‌گری، خباثت، حقارت و سبعیت خود را به نمایش می‌گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های سخیف و ایذایی، هرگز نخواهند توانست جو ناامنی را در کشور با صلابت ایران حاکم کنند. این دست نشاندگان باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا و متحد در مقابل هر نیرویی که حتی تصور تعرض به حریم ایران اسلامی را در ذهن بپروراند، چون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهند کرد. یقیناً این حادثه کوردلانه که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ترقه بازی ساده لوحانه ای بود که ضعف و زبونی دشمنان این آب و خاک را بیش از پیش عیان می ساخت، صفوف ملت را مستحکم‌تر خواهد کرد و همه آحاد مردم با هر نوع تفکر و گرایش سیاسی با روحیه استبداد ستیزی و استکبار گریزی در حفظ کیان ایران و انقلاب، همچون همیشه به خود تردیدی راه نخواهند داد و نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی ما به فضل الهی پاسخی فراموش ناشدنی به این جنایات خواهند داد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی ، شهادت هموطنان بی گناهمان به ویژه شهیدِ اهلِ منطقه آلیانِ شهرستان شهیدپرور فومن “مازیار سبزعلی زاده” را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ، ملت مظلوم ایران اسلامی و خانواده شهدای به حق پیوسته و حادثه دیدگان تسلیت عرض می نمایم. برای بازماندگان این حادثه ، آرزوی صبر جزیل و برای آسیب دیدگان و مجروحان ، شفای عاجل را از درگاه حضرت پروردگار مسئلت می نمایم.

محمدمهدی افتخاری
“نماینده مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی”

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه