عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با 8دی:

حمله تروریستی چهارشنبه در تهران یک حرکت تبلیغاتی بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی تنها یک حرکت تبلیغاتی از سوی دشمنان بود.

حمله تروریستی چهارشنبه در تهران یک حرکت تبلیغاتی بود

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن محکوم کردن حمله مسلحانه تروریست ها به مجلس و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: دشمن همیشه دشمن است و هیچگاه به خواب نمی رود بلکه دنبال فرصت است تا به امنیت، اقتدار و عزت ما لطمه بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن هر زمانی را که بتواند برای ضربه زدن و از بین بردن امنیت داخلی و خارجی کشور فرصت پیدا کند امان نمی دهد، افزود: ما باید هشیار باشیم و هوشمندانه عمل کنیم و بهانه دست دشمن ندهیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید فرصت به دشمن نداد و عزت و اقتدار کشور را با حمایت از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی حفظ کرد، گفت: حمله تروریست ها به مجلس و مرقد مطهر حضرت امام یک حرکت تبلیغاتی بود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: تروریست ها تلاش کردند تا بتوانند در فضای مجازی بین الملل ثابت کنند که ما توانسته ایم در دو مرکز مهم و استراتژیک کشور که یکی نماد جمهوری اسلامی در کشور و دیگر نماد مردم سالاری دینی را حمله ور شوند و وحشت به وجود بیاورند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اذعان بر این نکته که حمله روز چهارشنبه تروریست ها به دو نقطه حساس در کشور را نمی توان حمله تروریستی نامید بلکه صرفا برای تبلیغات رسانه ای بین المللی بوده است، ادامه داد: تروریست های منطقه های و اربابان آنها با این حرکتشان تنها خواسته اند این مهم را ثابت کنند که همیشه مزدوران مستکبران خواهند بود.

عباسی با تاکید بر اینکه کشور ما در مقوله امنیتی بعد از جنگ در شرایط بسیار مطلوب و امنی قرار داشته اما حمله مسلحانه چهارشنبه تلنگری است تا ما بیشتر حواسمان به موضاعات امنیتی کشور باشد، خاطرنشان کرد:  نیروهای انظامی و امنیتی فعال در کشور باید بیشتر مراقب باشند تا به دشمن فرصت دیگری ندهند چون اگر دشمن بیشتر فرصت داشته باشد خدای نکرده کشور را به انزوا می کشاند و نابود می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه