امام جمعه ماسال:

پس از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب هر کس از ۲۰۳۰ حمایت کند خائن است

موسوی گفت: با فرمایشات اخیر رهبری حجت تمام شد و هر کسی از این سند دفاع کند خائن به نظام، امام، رهبری، شهدا و مردم است.

پس از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب هر کس از ۲۰۳۰ حمایت کند خائن است

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به نزدیکی شب های قدر گفت: همانطور که در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) داریم ایام استثنائی ای در سال وجود دارد که باید از اینها استفاده کرد. شب های قدر از جمله این ایام است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: این روز، به نام روز اکرام نامگذاری شده است. علی رغم میل باطنی باید بپذیریم که در جامعه ما افراد نیازمند زیادی هستند که با سیلی صورت خود را سرخ می کنند. در این ایام اگر یتیم و نیازمندی می شناسیم دستگیری کنیم.

امام جمعه ماسال با اشاره به بیانات مهم رهبر انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: بحث انقلابیگیری و رابطه اش با عقلانیت و غلبه هزینه های سازش بر هزینه های چالش با مستکبران از مهم ترین بخش های بیانات ایشان بود.

وی افزود: گاهی انسان می شنود که عده ای در برابر شعارهای اصیل انقلاب بحث عقلانیت را مطرح می کنند. انگار که انقلابیگری و پایبندی به اصول انقلاب با عقلانیت در تضاد است در حالی که عقلانیت واقعی در انقلابیگری است. بزرگترین درس امام به ما روحیه انقلابیگری بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان معرفی امام را صرفا بر اساس شاخصه های فکری شخص امام، صحیح دانست و تاکید کرد: برخی عقلانیت را در تسامح با استکبار معنا می کنند. بله چالش با استکبار هزینه دارد اما سازش هم هزینه دارد. ما نباید به بهانه عدم چالش، سر تعظیم در برابر دشمنان فرود آوریم. اگر چنین نظریه ای صحیح بود امام حسین علیه السلام در برابر یزیدیان سر تعظیم فرود می آورد.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره دهه ۶۰ اظهار داشت: گذشت زمان نمی تواند بر ظلم ظالمان و جنایت جنایت کاران سرپوش بگذارد. دهه ۶۰ اوج جنایات منافقین  و معاندین این نظام بود. غریب به ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند. اینگونه بود که امام دستور دادند به اینها رحم نکنید و اینها از کفار هم بدترند.
وی ادامه داد: حالا چه شده که عده ای می خواهند آن جنایتکاران را موجه نشان دهند؟ اگر اینطور باشد که ۲۰ سال بعد هم همین تروریست های حادثه اخیر تهران را را شهید معرفی می کنند. باید حادثه های تاریخی انقلاب مرور شود تا از ذهن ها پاک نشود. جوانان ما باید بدانند دشمنان در بازه ای از اوایل انقلاب به طور میانگین هفته ای ۲۰ عملیات تروریستی فقط در تهران انجام می دانند.
امام جمعه ماسال خاطر نشان کرد: در سال ۶۹، منافقین ۹۰۰ کودک را از والدینشان جدا کردند و به خارج از کشور تبعید کردند. در اوایل انقلاب اینها چند جوان انقلابی را گرفتند و زنده زنده پوستشان را کندند. کاری که منافقین کرده اند تفاوتی با جنایات داعش ندارد.
حجت الاسلام موسوی حادثه تروریستی تهران را عاملی برای افزایش انسجام و وحدت ملی دانست و گفت: دشمنان اگر فکر می کنند با این حرکات می توانند ملت ما را وادار به عقب نشینی کنند در اشتباهند. آمریکایی ها در عین محکومیت ترویست ها همزمان تحریم های جدیدی علیه ما تصویب کردند. آیا عقلانیت حکم می کند که در برابر چنین دشمن غداری چشم به مذاکره بدوزیم؟

امام جمعه ماسال با اشاره به تاکید مجدد رهبر انقلاب بر رد سند ۲۰۳۰ گفت: در صداقت و خیرخواهی رهبر انقلاب شکی نیست. رهبری فرمودند که بر خلاف عده ای که فکر می کنند به ما اطلاعات غلط میدهند، اطلاعات ما صحیح است و این سند اگر هم به فرض مواردی خلاف شرع نداشته باشد- که دارد- چرا باید سند آموزشی کشور را عده ای در خارج از کشور بنویسند؟
وی افزود: چرا عده ای توجیه می کنند؟ چرا می گویند تحفط شده و فلان بندها را قبول نکرده ایم؟ عقل سلیم می گوید در برابر خیرخواهی رهبر انقلاب بگویید سمعا و طاعتا. این کار همان کاپیتولاسیون فرهنگی است که پیش از این گفتیم.
امام جمعه ماسال در پایان با اشاره به حمایت برخی از این سند گفت: با فرمایشات اخیر رهبری حجت تمام شد و هر کسی در هر جایگاهی با هر لباس و منصبی اگر از این سند دفاع کند خائن به نظام، امام، رهبری، شهدا و مردم است.
گفتنی است در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته، کمک های مالی نمازگذاران روزه دار جهت کمک به مردم جنگ زده یمن جمع آوری شد.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه