امام‌جمعه رشت:

نیروهای سپاه و اطلاعات ۹۰ گروه تروریستی را تا پیش‌ از این حملات منهدم کرده بودند

امام‌ جمعه رشت گفت: نیروهای جان برکف امنیتی و نظامی کشور تا امروز بیش از ۹۰ گروه تروریستی را دستگیر کرده و نقشه های آنان را خنثی کرده بودند.

نیروهای سپاه و اطلاعات ۹۰ گروه تروریستی را تا پیش‌ از این حملات منهدم کرده بودند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رشت ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و تبیین فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان زمان مناسبی برای تمرین بندگی و سلامتی بدن است.

وی فریضه‌ی زکات را  فرصتی برای اطعام و اکرام ایتام دانست و با اشاره به میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت افزود: امام حسن (ع) مظهر کامل یطئمون الطعام می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی روز چهارشنبه تهران اظهار داشت: این حادثه یک حادثه‌ی کاملا حساب شده از طرف دشمنان بود، زیرا اگر حمله به مقبره‌ی امام و کشتن نمایندگان مجلس اتفاق می‌افتاد  تبلیغات  سنگینی را علیه جمهوری اسلامی راه می‌انداختند.

خطیب نماز جمعه‌ی رشت، نیروهای سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی را جان برکفان امروز ایران خطاب کرد و افزود: این نیروهای جان برکف اجازه نمی دهند دشمنان، کشور را مورد نا امنی قرار دهند.

نماینده‌ی ولی فقیه در استان گیلان در ستایش توان نیروهای امنیتی کشور خاطر نشان کرد: این نیروهای جان برکف تا امروز بیش از ۹۰ گروه تروریستی را دستگیر کرده و نقشه های آنان را خنثی کرده بودند که البته تا قبل این حادثه از این دلاوری ها سخنی نگفته بودند.

قربانی با اشاره به سخنان شب گذشته‌ی سردار سلامی و حضور سردار جعفری در میان نمایندگان در دل حادثه گفت: دشمن چه خیال کرده است؟ خیال کرده که ایران با این مسئله از پا در می آید؟

وی به سخنان رهبری معظم  انقلاب در دیدار با دانشجویان اشاره و تصریح کرد: همانطور که ایشان فرمودند: “این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ی ملت ندارد” ما نیز هیچ گاه از آرمانهای انقلاب دست نخواهیم کشید.

امام جمعه‌ی رشت با تاکید بر اینکه هیچ خللی در اراده و حمایت از جمهوری اسلامی وجود ندارد تصریح کرد: همگان دست در دست یکدیگر با حمایت از انقلاب و راه امام خمینی(ره)با  خواست خدا دشمنان را زمین گیر کرده و به گور خواهیم فرستاد.

قربانی با بیان اینکه مَثَل اهل بیت مانند مثل کشتی نوح است گفت: همانگونه که در زمان اهل بیت(ع) مردم باید تابع اهل بیت باشند، در زمان غیبت نیز باید تابع ولی فقیه باشند.

خطیب جمعه ی رشت با تاکید بر اینکه دو صدایی در کشور درست نیست خاطر نشان کرد: این اصلا درست نیست که رهبری یک چیز بگوید و دیگران چیز دیگری بگویند و همین طور دو جریان اصول گرایی و اصلاح طلبی بدون توجه به فرامین رهبری مسیر خود را طی کنند.

قربانی با اشاره به سخنان رهبری در حرم امام خمینی(ره) و در دیدار با دانشجویان اظهار داشت: اینگونه سخن گفتن ایشان در جمع مردم و دانشجویان  نشان دهنده ی دغدغه مندیشان نسبت به مشکلات است. لذا مسولان باید مشکلاتشان را خدمت حضرت آقا برده و به نتیجه برسانند.

قربانی با تاکید بر اینکه  همه ی ما ولایی، و طرفدار امام( ره) و انقلاب هستیم گفت: کشتی بان این انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه