شمار قربانیان انفجار منزل مسکونی در همدان به ٨ نفر رسید

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از انفجار و آتش سوزی در طبقه ای از یک آپارتمان و مرگ هشت نفر در آن خبر داد.

شمار قربانیان انفجار منزل مسکونی در همدان به ٨ نفر رسید

به گزارش ۸دی، عباس اولیاسمیع اظهار کرد: به دنبال انفجار و آتش سوزی در یکی از طبقات آپارتمانی در مرکز شهر(پشت امامزاده یحیی)واحد مسکونی به طور کامل تخریب و به واحدهای مجاور خسارات فراوانی وارد شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه هشت نفر که تعدادی از آنان کودک بودند دچار خفگی با گاز مونواکسید کربن شده بودند.

وی افزود: آتش، توسط همکاران آتش نشانی مهار شد سپس آتش نشانان اقدام به رهاسازی افراد گیر افتاده در سایر واحدها کردند به طوریکه نزدیک به ٢۰ نفر از واحدها به بیرون انتقال داده شدند.

اولیا سمیع عنوان کرد: متاسفانه ساکنان یکی از واحدها دچار علائم خفگی و افت هوشیاری شده بود که با باز کردن در و عملیات تخلیه توسط همکاران آتش نشانی مصدومان به پارکینگ ساختمان منتقل شده و تیم های اورژانس ١١۵حاضر در صحنه به همراه پنج دستگاه آمبولانس و ١۰ نیروی عملیاتی شروع به اقدامات درمانی کرده و مصدومان را تحت مراقبتهای پیش بیمارستانی بر اساس اصول تریاژ به دو مرکز درمانی بعثت و سینا انتقال دادند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای  پزشکی استان همدان با اعلام اینکه متاسفانه شمار قربانیان به ٨ نفر رسید خاطرنشان کرد: هشت مصدوم در معاینه اول فاقد هرگونه علائم حیاتی بودند که با عملیات احیای تیم های اورژانس ١١۵حاضر در صحنه علائم اولیه چند نفر از مصدومان برگشته بود و تحویل مراکز درمانی شدند.

لازم به ذکر است در ساعات اولیه وقوع حادثه دو نفر در صحنه و یک نفر در بیمارستان فوت کرده بودند و حال مصدومان دیگر وخیم گزارش شده بود که متاسفانه شمار قربانیان تاکنون به هشت نفر رسیده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه