گیلانی که سفید پوش می شود و همه را شوکه می کند + گزارش تصویری

نیروهای امدادی برای تکرار نشدن حادثه تلخ برف سالهای ۸۳ و ۸۶ در صحنه حاضر هستند اما هنوز در کوچه و خیابان‌های شهر رشت و بسیاری مناطق دیگر استان برخی راه‌ها بسته است و برق قطع و وصل می‌ شود.

گیلانی که سفید پوش می شود و همه را شوکه می کند + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، از بامداد روز جمعه با افت دمای هوا و افزایش بارش‌های برف در استان گیلان، مردم این خطه حیرت زده و شوکه شدند و برخی هم تا پاسی از شب در خیابان‌ها و معابر استان شادمانه برف‌بازی می کنند.

نیروهای امدادی نیز برای تکرار نشدن حادثه تلخ برف سالهای ۸۳ و ۸۶ در صحنه حاضر هستند اما هنوز در کوچه و خیابان‌های شهر رشت و بسیاری مناطق دیگر استان برخی راه‌ها بسته است و برق قطع و وصل می‌ شود.

در حالی که راه‌های اصلی گیلان هنوز باز است اما بارش برف در شهرستان‌های لنگرود، املش، رودسر، صومعه سرا و … موجب قطع راه‌های روستایی شده است.

ارتفاع برف در مناطق کوهستانی گیلان به ۱.۵ متر رسیده و این بارش برف سبب کندی تردد وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های استان شده است.

سپاه قدس گیلان نیز از ساعت‌های اولیه بارش برف به منظور خدمات و امداد رسانی به گیلانیان عزیز با استقرار ماشین‌آلات راهسازی در شهرستان‌های املش، سیاهکل و صومعه‌سرا اقدام به بازگشایی و برف‌روبی مسیرها کرده است.

در زیر تصاویری از این برف زمستانی در شهر رشت را مشاهده می کنید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
offline
از صومعه سرا ما میمیریم کمک کمک کمک کمک
در حاشیه