یک فعال رسانه ای خطاب به رئیس جمهور:

آقای روحانی! مطابق ادعاهای انتخاباتی‌تان کشته شدن ۴ داعشی در تهران را محکوم نمی‌کنید؟

جناب روحانی! مطابق ادعاهای انتخاباتی‌تان، انتظار می‌رود کشته شدن ۴ عامل تروریستیِ داعشی را محکوم نمائید.

آقای روحانی! مطابق ادعاهای انتخاباتی‌تان کشته شدن ۴ داعشی در تهران را محکوم نمی‌کنید؟

به گزارش ۸دی، سجاد علوی از فعالان رسانه ای در واکنش به حادثه تروریستی روز گذشته تهران خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور نوشت:

جناب رئیس جمهور! کمتر از یک ماه از انتخابات می گذرد که با حوادث تروریستی تلخ و جانکاه امروز، برخی جملات جنابتان در ذهن متبادر می‌شود؛ آنجا که نظام را متهم می کنید به ۳۸ سال اعدام و زندان و … یا آنجا که در فرمایشاتتان جای جلاد و شهید عوض می‌شود و برخورد با تروریست‌های دهه ۶۰ نقبیح می شود دست‌آویز جلب آرای منافقین!!!

جناب روحانی! مطابق همین ادعاهای جنابتان، انتظار می‌رود کشته شدن ۴ عامل تروریستیِ داعشی را محکوم نمائید تا مبادا چند صباح دیگر کسی بیاید و کلیت نظام را به جهت کشتن تروریستها به بوته نقد بکشاند! گرچه کمی مشکل به نظر می‌رسد اما شما می‌توانید؛ بالاخره شما سالها تجربه امنیتی دارید! می‌توانید از وزیر اطلاعاتتان که به فرموده خود ایشان بیشتر بازیگر کمدی و نقاش ماهر و عکاس حاذق هستند، مشورت بگیرید. لکن همیشه پیشگیری بهتر از درمان است؛ ای کاش به جناب کرباسچی که برای جنابعالی در انتخابات سنگ تمام گذاشت و از فعالین ستاد انتخاباتی شما بود، می فرمودید قبل از اینکه نیروهای سپاه با دهان روزه متحمل زحمت شوند و تروریستها را به هلاکت برسانند، این دوست عزیزتان با تروریسها بطور مستقیم مذاکره می کرد و از متهم شدن نظام در چند صباح دیگر جلوگیری می‌نمود، ای کاش!!!

از سلطان دیپلماسی جهان- وزیر ظریفتان هم- می توانستید استفاده کنید، تا شاید همتای عربستانی ایشان، زبان بین المللی ظریفتان را بفهمد و تهدید صبح امروزش را عملی نکند؛ البته که زبان آنها زبانی است که همفکران شما یاد ندارند و ای کاش پس از فاجعه منا و تجاوز به نوجوانانی ایرانی توسط عربستان، آموزش می دیدند و می دیدید، که چگونه رهبری مقتدر با اندک تشری طرف عربستانی را به عقب راند تا وزیر شما را به قتلگاه حجاج ایرانی بپذیرند و این در حالی است که شما در فرمایشات اخیرتان صحبت از برداشته شدن شعار مرگ بر آمریکا می نمائید؛ آمریکایی که بزرگترین حامیان عربستان یا به عبارت بهتر تروریسم دولتی به شمار می آید. شاید اخبار را تعقیب نمی کنید و خبر فروش میلیاردی سلاح توسط آمریکا به عربستان- تنها یک روز بعد از انتخابات- را  نشنیدید!

به هر ترتیب نیروهای جان بر کف و  بی ادعای این نظام، که شما دائما از آنها ذکر خیر(!) دارید، با جانفشانی و شهادت خود مسیر تروریست های کور را سد کردند تا امنیت برقرار شود و تا وکیل مردم رشت و رئیس ستاد انتخاباتی دولت در گیلان(!) بتواند با خیال راحت در مجلس شورای اسلامی- در خلال حمله تروریستی- عکس سلفی بگیرد و همچنان با وقاحت تمام و تمام وقاحت، از فتنه و فتنه گران حمایت کند و وعده شکستن حصر قانونی را پیگیری نماید و در نامه اخیر به نماینده ولی فقیه در سپاه وقیحانه به آن تاکید کند که البته در دیگر مجال مقتضی به آن پرداخته خواهد شد.

کلام آخر:

اینک مدافعان حرم شعله پرورند / تا در بیاورند از آن دودمان دمار / با تیغ آب دیده ای از نوع اعتقاد

با اعتقاد محکمی از جنس ذولفقار

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
بعداز شکست در انتخابات این دسته از فرمایشات عادی است
صفا در پاسخ به
قدیمی ها خوب گفتند فحش بنداز رو زمین صاحبش میاد بر میداره!
ناشناس
یعنی در این 38 سال همه حکم های اعدام و زندان منصفانه و به حق بوده؟؟
حرف حساب
این اقای ناشناس واقعا هم ناشناسه............24 میلیون 4 درصدی مملکت با هم متحدند برادر ناشناس
ناشناس
گریه بر اعدام تروریست ها در ایام تبلیغات انتخابات برای رقیب هراسی جایز است.نام کاندیدا مهم نیست.داشتن پز روشنفکرمآبانه مهم است تا بگوید «مردم من اینها را می شناسم،اینها38سال فقط محاکمه کرده اند و حکم اعدام داده اند» اصلا هم مهم نیست که دفتر فرد مرحوم مدعی مبارزه با امام این حرف را مطرح کرده است. تو می توانی این حرف را تکرار کنی و در عین حال مدعی دفاع از خط امام باشی؟! اما فعلا و بعد از اقدام تروریستی تهران امثال کرباسچی هم که افاضه فرموده بود « باید با تروریست های داعشی مذاکره کرد»از وحدت حرف می زنند!
در حاشیه