سیده زهرا امیدوار
#من_طلبکار_نیستم؛

جان ما فدای جعفرزاده‌های مجلس که باخیالی آسوده سلفی می‌گیرند

این آرامشی که شما داشتید حاصل تلاش مدافعان حرمی است که امروز قسمت شد از حرم مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

جان ما فدای جعفرزاده‌های مجلس که باخیالی آسوده سلفی می‌گیرند

به گزارش ۸دی، آقای جعفرزاده نماینده محترم رشت و از حامیان روحانی که همین دیروز شاهد نامه تند و سرشار از کنایه و طعنه وی به نماینده ولی فقیه در سپاه بودیم امروز با لبی خندان عکس سلفی گرفت در مجلس و از امنیت حاصل خونهای شهدای مدافع حرم لذت برد.

ما از جعفرزاده و جعفرزاده ها متشکریم که با آرامشی که از خود نشان دادند ترس را به جان مردم نیانداختند هرچند آن لب خندان و عکس همین الان یهویی در مجلس در آن شرایط که مردم مظلوم در حادثه تروریستی به خاک و خون افتاده بودند صحیح نبود، اما باز هم متشکریم، همین که دوباره به پاسدار و بسیجی و ایرانی وطن پرست طعنه نزدید متشکریم.

ما انتظار تشکر از شما نداریم، تنها راه را برای ما باز بگذارید تا بتوانیم جان خود را در راه خدا و تعجیل در فرج و  برای تامین امنیت ایران در سوریه و عراق و یمن و لبنان و فلسطین فدا کنیم زیرا نمی توانیم ببینیم در خاک ایران خونی ریخته شود.

نماینده محترم مردم رشت این آرامشی را که امروز شما داشتید حاصل تلاش مدافعان حرمی است که امروز قسمت شد از حرم مجلس نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند تا مبادا همه ی جعفرزاده های مجلس آب در دلشان تکان بخورد، متشکریم که طعنه نزدید و ما را متهم به دخالت در سیاست نکردید.

آقای جعفرزاده فقط چند سوال، آیا هنوز هم نمی خواهید سکوت خود را در برابر طعنه های کاندیدای محبوبتان بشکنید و بگویید سپاه حق دارد که روی موشک ها مرگ بر اسرائیل و آمریکا بنویسد چون طبعا می دانید که ریشه داعش در کجاست؟

آقای جعفرزاده آیا هنوز هم می خواهید به سکوت خود در برابر ظعنه های کاندیدای پوششی و غیر پوششی و مشاوران شیخ دیپلمات ادامه دهید که نظام را بابت اعدام منافقین که ۱۲ هزار نفر را در دهه شصت به خاک و خون کشیدند سرزنش می کردند.

جعفرزاده های عزیز و محترم آیا هنوز هم می خواهید درباره ادعای دروغین دور کردن سایه جنگ با مذاکره و سازش ساکت بمانید یا خونهای ریخته شده در راهروهای ساختمانی که دفتر شما هم در آنجاست سکوتتان را خواهد شکست.

جعفرزاده های محترم نظام و مجلس شورای اسلامی بابت همه ی خدمات ارزنده تان از دوران دفاع مقدس تا کنون متشکریم و هیچ نیازی هم به تشکر شما نداریم و تنها خواسته ما این است که مبادا در طعنه زدن ها و نمک روی زخم پاشیدن هایتان کوتاهی کنید، مبادا از تلاش برای رفع حصر فتنه گران دست بکشید، که اگر کوتاهی کنید ثواب و اجر ما را کم کرده اید.

ما قول می دهیم از همه ی طعنه ها و نمک روی زخم پاشیدن های شما به خودمان بگذریم، اما باور کنید از طعنه به امام خامنه ای عزیزمان نخواهیم گذشت، از سران فتنه و فتنه گران و ساکتین فتنه نخواهیم گذشت، از توهین کنندگان روز عاشورا نخواهیم گذشت، از روزه خواران روز قدس نخواهیم گذشت و مطمئن باشید به هیچ وجه  از سند ۲۰۳۰ نخواهیم گذشت.

شما سلفی بگیرید و در آرامش لبخند بزنید که ما و پدران و همسران و فرزندانمان همیشه آماده هستند جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام عزیزش بکنند و فرقی نمی کند برایمان که اصولگرا و باشید یا اصلاحطلب، طرفدار شجریان باشید یا تتلو، کوروش پرست باشید یا حسین پرست ما وپیفه داریم امنیت را برای شما تامین کنیم و این توفیق را به میلیاردها پول و به صد ها اسکار و صد ها پست و مقام نخواهیم فروخت.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه