محبوس شدن مدیر دفتر نماینده آستارا در طبقه سوم مجلس/بیانیه ولی داداشی در مورد اتفاقات تروریستی امروز در مجلس و حرم امام(ره)

نماینده آستارا در بیانیه ای ضمن ابراز تأسف از بروز دو عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و عرض تسلیت از محبوس شدن رئیس دفتر خود در طبقه سوم مجلس خبر داد.

محبوس شدن مدیر دفتر نماینده آستارا در طبقه سوم مجلس/بیانیه ولی داداشی در مورد اتفاقات تروریستی امروز در مجلس و حرم امام(ره)

به گزارش ۸دی، به نقل از آستارا پرس، در این بیانیه آمده است:

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات خدمت مردم شریف ایران بخصوص مردم عزیز شهرستان مرزی بندر آستارا، ضمن ابراز تأسف از بروز دو عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و تسلیت بابت تلفات صورت گرفته، از آنجا که این عملیاتها معمولا از طرف جریانات تکفیری یا منافقین انجام میشود، لازم میدانم:

۱. به کسانی که به ایستادن در برابر جریانات تکفیری در خارج از مرزها اعتقاد ندارند و میگویند هر وقت این نیروها به داخل کشور آمدند در برابرشان می ایستیم و کسانی که به اعدامهای منافقین زندانی که برای پیوستن به عملیات فروغ جاویدان اعلام آمادگی کرده بودند اعتراض دارند، میگوئیم که آیا جوابی به خانواده های داغدیده دارند؟ آیا اگر یکی از بستگانشان در چنین حادثه هایی جان خود را از دست میداد، آیا باز هم چنین ابراز نظرهایی می کردند.

۲. از تمامی عزیزان که از لحظه وقوع حادثه تا این لحظه جویای حال اینجانب بودند و هستند، تقدیر و تشکر میکنم و ضمن اعلام سلامتی کامل (به شکر خدا) عرض میکنم که مردم عزیز، ما نمایندگان شما مردم غیور با چنین حادثه هایی صحنه را خالی نخواهیم کرد و تا آخرین نفس به خدمت رسانی به شما خواهیم پرداخت و امروز نیز در اوج درگیری ها به کار خود در صحن علنی مجلس ادامه دادیم.

۳. از نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای امنیتی و گارد مجلس بخصوص فرماندهی محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اوج درگیریها شخصا در مجلس حضور یافتند، تقدیر و تشکر بعمل می آورم.

۴. در پایان نیز از آقای مهندس سید یونس هاشمی که بخاطر پیگیری نامه ها و مطالبات اینجانب از سازمان های دولتی در دفتر اینجانب حضور یافته و در طبقه سوم ساختمان اداری مجلس که یکی از طبقات بسیار درگیر بود، چندین ساعت محبوس مانده بود و پس از تلاش نیروهای نظامی و گارد مجلس آزاد شد، تقدیر و تشکر میکنم و از این همه همراهی ایشان خرسندم.

و السلام علی من اتبع الهدی
ولی داداشی خادم شما در خانه ملت

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه