نماینده مردم شهرستان رشت خبر داد

تیراندازی مهاجمان از همسایگی اتاق نمایندگان گیلان/ مجلس روال عادی خود را طی می‌کند

نماینده مردم رشت با اشاره به حضور مهاجمان در اتاق کناری سه نماینده گیلان گفت: تمامی نمایندگان در صحن علنی مجلس حضورداشتند.

تیراندازی مهاجمان از همسایگی اتاق نمایندگان گیلان/ مجلس روال عادی خود را طی می‌کند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد دقایقی پیش در گفتگو با خبرگزاری فارس در گیلان، با اشاره به حادثه تروریستی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار کرد: تعداد ۴ یا ۵ نفر از مهاجمان صبح امروز از سمت درب مراجعه‌کنندگان (ملاقات عمومی) وارد مجلس شده و در ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه اقدام به تیراندازی در ساختمان اداری کردند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مأموران در حال مقابله با مهاجمان هستند گفت: این تعداد از مهاجمان در حال حاضر در طبقه چهارم ساختمان مجلس و در همسایگی دفتر بنده، آقای قربانی و آقای نیکفر سه نماینده گیلان یعنی در دفتر نماینده فسا هستند که با شکستن پنجره به آنجا پناه برده و از همان‌جا تیراندازی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تمامی نمایندگان در صحن علنی مجلس حضور داشتند افزود: حرکت هماهنگ حادثه مجلس و حرم امام به‌منظور ناامن جلوه دادن ایران و قیاس آن با برخی کشورهای منطقه صورت گرفته است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه مجلس روال عادی خود را طی می‌کند گفت: در حال حاضر نیروهای امنیتی و انتظامی مهاجمان را محاصره کرده‌اند و چند نفر از کارکنان اداری و خدمه شاغل در ساختمان اداری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه