19 خرداد ماه؛

باشگاه ملوان از بازیکنان با استعداد تست می گیرد

باشگاه ملوان جمعه ۱۹ خرداد ماه از بازیکنان با استعداد که علاقه مند به حضور در این تیم هستند تست می گیرد.

باشگاه ملوان از بازیکنان با استعداد تست می گیرد

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی باشگاه ملوان به دلیل درخواستهای متعدد روز جمعه (۱۹خرداد) را به بازیکنانی که درخواست شرکت در تستهای این تیم ملوان را اختصاص داد.

نادر عزت الهی مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی  در این خصوص گفت : با نظر مساعد  نادر دست نشان صبح و عصر روز جمعه از بازیکنان واجد شرایط برای حضور در تیم فوتبال ملوان تست گیری بعمل خواهد آمد.

وی افزود: در صورت موافقت هیئت فوتبال بندرانزلی به احتمال فراوان این تست روز جمعه در ورزشگاه تختی انجام خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است در حال حاضر تعداد ۲۷ بازیکن با تیم فوتبال ملوان بندرانزلی واجد قرارداد هستند که از این تعداد از لیست ۲۱ نفره سهمیه بزرگسال تیم فوتبال ملوان تعداد ۸ جای خالی وجود دارد.

 

همچنین تعداد ۱۰ بازیکن در لیست زیر ۲۳ سال قرار دارند که تیم فوتبال ملوان در لیست فدراسیونی خود تنها مجاز به استفاده از ۹ بازیکن در لیست زیر ۲۳ سال خود است.

 

تیم فوتبال ملوان طبق قوانین فصل گذشته فدراسیون فوتبال در لیست فدراسیونی خود می تواند از تعداد ۲۱ بازیکن در لیست سهمیه بزرگسال – ۹ بازیکن در لیست سهمیه زیر ۲۳ سال و ۵ بازیکن در لیست سهمیه امید و جوانان خود استفاده نماید.

 

همچنین ،شنیده ها حکایت از آن است سعید ابراهیم پور دروازه بان فصل گذشته ایرانجوان بوشهر  در راه پیوستن به تیم ملوان است و حجت صدقی هم گزینه دوم دست نشان است.

 

حمید کاظمی مهاجم فصل گذشته تیم خونه به خونه بابل در لیست ورودی دستنشان و ملوان قرار دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن در طی روزهای آینده به جمع قوهای انزلی خواهند پیوست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه