دانشجوی جهادگر گیلانی در واکنش به ضیافت افطاری ستاد روحانی:

ای کاش یک شب فقرای شفت چنین اطعامی را تجربه می کردند!

هنوز پاسخ آن پیرمرد که گفت قریب به یکسال گوشت نخورده ام را فراموش نکرده ام.شب ها جهاد گران خواب راحت از اوضاع کپر نشینی…

ای کاش یک شب فقرای شفت چنین اطعامی را تجربه می کردند!

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو محمد رضا یاوری نژاد فعال جهادی در شهرستان در واکنش به ضیافت افطاری ستاد روحانی در شهرستان شفت نوشت:آقایان تدبیر امید اوضاع شهری که در آن ضیافت اشرافی گرفته اید را می دانید؟ والله اگر که بدانید!
ای کاش یک شب فقرا شفت چنین اطعامی را تجربه می کردند!هنوز پاسخ آن پیرمرد که گفت قریب به یکسال گوشت نخورده ام را فراموش نکرده ام.شب ها جهادگران خواب راحت  از اوضاع کپر نشینی خانواده های محروم ندارند.

هیهات زمانی که شنیدیم پیرمرد روستایی که به دلیل بدهکاری تنها دویست هزار تومان به نانوایی روستایی که شورای روستایش از قماش حزبیتان است دیگر نانوایی روستایشان نان به خانواده این پیرمرد نمی دهد. آه بر عنفوان جوانیمان رخنه کرد و عرق شرم! هیهات که شما سازتان کوک جشن های شادانه پی در پی است ای کاش قدری نگاهتان به مستضعفین بود!ای کاش نگاهتان به سفره خالی روستاییان شهرستان شفت بود!

ای کاش مثل ما و  آن پدر روستایی که هزینه خرید دفتر و لوازم تحصیل فرزندان خود را نداشت شرمنده می شدید!
و الله شرمنده ام!
که نمیتوانم برای آن نوجوان روستایی شهرستان شفت که کشید مرا کنار و گفت فلانی پدرم گرفتار است نیاز به مقداری پول دارد شرمنده شدم که نتوانستیم کمک لازم نماییم!

آقای مسئولی که درگیر جشن شادانه خود هستید ناامنی غذایی در میان روستاییان شفت بی داد می کند! جه بسا فراوان افرادی را که دیدیم با قدری اندک غذا در شرایط بسیار غیر بهداشتی به زندگی می پردازند،امروز یکی از اصلی ترین آسیب ها آسیب مزمن امنیت غذایی در میان روستاییان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه