سرپرست گروه تعزیه پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت:

تعزیه‌خوانی شب‌های رمضان در رشت برگزار می‌شود + تصاویر

سرپرست گروه تعزیه پیاده راه فرهنگی گفت: مراسم تعزیه خوانی از ۷ تا ۱۸ خرداد ماه در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

تعزیه‌خوانی شب‌های رمضان در رشت برگزار می‌شود + تصاویر

به گزارش ۸دی، مرتضی اورسا اظهار داشت: مراسم شبیه خوانی (تعزیه خوانی)، ۷ تا ۱۸ خرداد در شب‌های ماه مبارک رمضان با هدف زنده نگه‌داشتن یاد سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا در رشت برگزار می‌شود.

سرپرست گروه تعزیه پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت تصریح کرد: این مراسم در ایام مذکور زیر نظر دستگاه‌های مسئول، بعد از اذان مغرب با هنرمندی هنرمندان متعهد گیلانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

اورسا اظهار داشت: مراسم شبیه خوانی (تعزیه خوانی) در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت از ۷ تا ۱۸ خرداد ماه برگزار می‌شود که در این مدت با استقبال مردم ولایت‌مدار رشت روبه‌رو شده است.

سرپرست گروه تعزیه پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت گفت: این تعزیه برای شب‌های ماه مبارک رمضان با حال و هوای معنوی این شب‌ها ،تدارک دیده شده و با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به اولیاء خوان‌ها در تعزیه از مصطفی اورسا و علی خندان نام برد و اظهار داشت: مهرزاد مظفری و فرزین مشفقی و داود قربانی اشقیاء خوان‌های این تعزیه هستند.

اورسا با بیان اینکه تدارکات مجلس با همکاری محمدحسین صمصام و موزیک حماسی این تعزیه توسط سید مهدی حسینی اجرا می‌شود، از مردم رشت دعوت کرد تا در این فضای معنوی خضور پیدا کنند.

عکس‌ها از سارا ناصری

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه