سوالی در ذهن مردم؛

جشن پیروزی ستادهای حامی روحانی در شفت؛ این شام از کجا تأمین شد؟!

جشن پیروزی روحانی در گیلان هفته گذشته در تالار راد شفت در حالی برگزار شد که سؤالات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

جشن پیروزی ستادهای حامی روحانی در شفت؛ این شام از کجا تأمین شد؟!

به گزارش ۸دی، به نقل از صبح شفت: جشن پیروزی ستاد مرکزی حجت الاسلام حسن روحانی در گیلان چند هفته گذشته در تالار راد شهرستان شفت در حالی برگزار شد که سؤالات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.

سؤال ما از آقای  استاندار که در این جشن حضور داشت این است که آیا در جشن افطاری میلیونی پیروزی آقای روحانی! یک نفر روزه دارِ نیازمند و آبرومند درکنار شما بوده است!؟

این هزینه کرد از چه ردیفی بوده است!؟

مسؤلان برگزار کننده این مراسم  که و حامیان و دست اندرکاران ستادهای روحانی پاسخ دهند!؟

 

در آستانه رحلت پیرسفر کرده مان حضرت امام خمینی رحمت الله علیه گزیده ای از فرمایشات ایشان را به همه دست اندرکاران اعلام می کنم و قضاوت را به افکار بیدار، منصف و آزاد اندیش مردان وزنان غیرتمند به ویژه جوانان مطالبه گر و خوشفکر و حق مدار واگذارمیکنم…

امام خمینی رحمت الله علیه:
بیان این حقیقت که صاحبان مال و منال در حکومت اسلام هیچ امتیاز و برتری‌ای از این جهت بر فقرا ندارند و ابداً اولویتی به آنان تعلق نخواهد گرفت، مسلّم راه شکوفایی و پرورش استعدادهای خفته و سرکوب شده‌ی پابرهنگان را فراهم می‌کند.(صحیفه امام، ج۲۰،ص ۳۴۰).

تذکر این مطلب که ثروتمندان هرگز به خاطر تمکن مالی خود نباید در حکومت و حکمرانان و اداره کنندگان کشور اسلامی نفوذ کنند و مال و ثروت خود را به بهانه‌ی فخر فروشی و مباهات قرار بدهند و به فقرا و مستمندان و زحمتکشان، افکار و خواسته‌های خود را تحمیل کنند، این خود بزرگترین عامل تعاون و دخالت دادن مردم در امور گرایش آنان به اخلاق کریمه و ارزشهای متعالی و فرار از تملق گوییها می‌گردد و حتی بعض ثروتمندان را از این که تصور کنند که مال و امکاناتشان دلیل اعتبار آنان در پیشگاه خداست متنبه می‌کند.(صحیفه امام، ج۲۰،ص ۳۴۰)

همه‌ی مدیران و کارگزاران و رهبران و روحانیون نظام و حکومت عدل موظفند که با فقرا و مستمندان و پابرهنه ها بیشتر حشر و نشر و جلسه و مراوده و معارفه و رفاقت داشته باشند تا متمکنین ومرفهین.
(صحیفه امام، ج۲۰،ص ۳۴۱)

خدا نیاورد آن روزی را که سیاست ما و سیاست مسؤولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه‌دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان از اعتبار بیشتری برخوردار شوند.(صحیفه امام، ج۲۰،ص ۳۴۱)

این از افتخارات و برکات کشور و انقلاب و روحانیت ما است که به حمایت از پابرهنگان برخاسته است و شعار دفاع از حقوق مستضعفان را زنده کرده است.(صحیفه امام،ج۲۰،ص ۳۴۱).

وظیفه‌ی ما و همه‌ی دست اندرکاران است که به این مردم خدمت کنیم و در غم و شادی و مشکلات آنان شریک باشیم که گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.(صحیفه امام،ج۲۰،ص ۳۴۲)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صفا
قبول باشه تقبل لله ایول استاندار هم جزء ستاد بودن؟! چقدر بی طرف در انتخابات عمل کردند.برنده ها حال کنید روز حساب نزدیک است.
ناشناس
از غذایی که دوران انتخابات از «ستاد بقلی» برای شاغلین در ستاد انتخاباتیشان گرفته بودند تا گرسنه نمانند هنوز مقداری باقی مانده است؛تا آخر ماه رمضان می توانند پذیرایی کنند. حضور مدیران در جشن پیروزی و البته کمی تا قسمتی اقدام تبلیغاتی در ماهها و روزهای منتهی به انتخابات اقدامی دوراندیشانه و برای ماندگاری در پست ها بوده است. برای حضور در متینگ ها هم مرخصی گرفته بودند.
در حاشیه