دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان:

کار به جایی رسیده که بی‌بی‌سی در انتخابات برای ما لیست تهیه می‌کند/ سند ۲۰۳۰ با عزت، حیثیت، عفت و حیای جامعه در تعارض است

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: امام خمینی (ره) به‌واسطه تبعیت از قرآن و احکام الهی و به‌واسطه عبودیت خدا معجزه‌ای در روزگار ما بودند.

کار به جایی رسیده که بی‌بی‌سی در انتخابات برای ما لیست تهیه می‌کند/ سند ۲۰۳۰ با عزت، حیثیت، عفت و حیای جامعه در تعارض است

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در حسینیه والدین حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) به‌واسطه تبعیت از قرآن و احکام الهی و به‌واسطه عبودیت خدا معجزه‌ای در روزگار ما بودند.

وی بابیان اینکه حضور امام در عصر ما باعث شده نتوانیم قدر ایشان را بدانیم گفت: تاریخ گواهی خواهد داد که در عصر غیبت امام زمان (عج) شخصیتی با ویژگی جامع حضرت امام خمینی (ره) را نداشتیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان با اشاره به اینکه حضرت امام فیلسوفی فقیه، عالم و درعین‌حال انقلابی بود افزود: امام خمینی (ره) سیاست‌مداری بود که به‌واسطه عبودیت خود ویژگی‌های برجسته‌ای داشت و از وی به‌عنوان فیلسوف قرن یاد می‌شد.

وی با اذعان به اینکه امام عارفی بود که عرفانش بر روی جهان تأثیرگذار بود بیان کرد: تأثیر نفس مسیحایی امام دنیا را فراگرفته است و از ادواردوی ایتالیایی تا شیخ زکزاکی و نمرها مدیون نهضت ایشان هستند.

مهدوی بابیان اینکه نفسی که برای خدا باشد اثرگذار است گفت: نفس روح‌اللهی امام گوشه و کنار اروپا، آفریقا و آمریکا را فراگرفته و پیش از انقلاب نیز طاغوت امام را به دلیل دفاع از عزت ایران به بهانه‌های مختلف تبعید می‌کرد.

وی با انتقاد از سند ۲۰۳۰ یونسکو بیان کرد: همان‌طوری که حضرت روح‌الله در سال ۴۲ در مقابل لایحه مصونیت قضایی اتباع آمریکایی سکوت نکرد، جانشین ایشان مقام معظم رهبری که خلف صالح ایشان است در برابر سند ۲۰۳۰ی که باعزت، حیثیت، عفت و حیای جامعه ما در تعارض است سکوت نکرد.

مهدوی با اشاره به اینکه متأسفانه نخستین فردی بود در این رابطه اعتراض کرد افزود: پس از اعتراض رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به سند ۲۰۳۰ بخشی از روحانیون، فضلا و مراجع تقلید حقیقت این سند خفت‌بار را بیان کردند که انتظار می‌رفت که پس از فرمایش نایب امام زمان (عج) همه تسلیم شوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان گفت: دشمن در مقابل نفوذ و تأثیر کلام مرجعیت در جامعه اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند و این برنامه‌ریزی تا جایی رسوخ کرده که نایب امام زمان حرفی می‌زنند ولی باکمال تأثر و تأسف بعضی‌ها بی‌ادبی را به بی‌نهایت رساندند و می‌گویند اطلاعات غلط به مقام معظم رهبری داده‌اند.

وی بابیان اینکه مگر همین حضرت امام نفرمود ولایت‌فقیه را حفظ کنید تا به این مملکت آسیبی نرسد اظهار کرد: این غصه را کجا باید بگویم این ناله را کجا باید بزنم که حرف نایب امام زمان زمین بخورد! معاذ الله.

مهدوی با تأکید بر هوشیاری در شناخت و تفکیک اسلام ناب محمدی از اسلام آمریکایی گفت: کار ما بجایی رسیده که بیگانگان ازجمله بی‌بی‌سی در انتخابات اخیر برای ما لیست تهیه می‌کند که مردم ایران به سمت کسانی بروید که نماد اسلام رحمانی بوده، اسلامی که در آن مقاومت نباشد کما اینکه اسلام رحمانی کلمه قشنگی است اما در آن زهرماری است تا عزت خواهی، مقاومت، مجاهدت، قیام و استقلال‌طلبی ملت را زیر سؤال ببرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ گفت: نایب امام زمان می‌گوید که دشمن درصدد نفوذ در مراکز تصمیم گیر و تصمیم‌ساز نظام است و آیا بالاتر از این نفوذ پیدا می‌کنید که سند ۲۰۳۰ بدون خبر از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مراکز تصمیم گیر ما ابلاغ می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب گیلان بابیان اینکه تازه عده‌ای از آقایان می‌خواهند تحقیق کنند که خوب است یا بد! حکم نایب امام زمان چه می‌شود افزود: بعضی از آقایان هنوز در شک و احتیاط هستند که این سند ۲۰۳۰ شاید سند خوبی باشد چراکه دارای مفاد خوب است. تمام دعوای ما سر آن بند ۵ است که دارای تساوی جنسیتی و آموزش آن در آموزش‌وپرورش برای کودکان ۴ سال به بالاست.

مهدوی با اشاره به اینکه نظام سلطه برای تعطیلی راه و رسم حضرت روح‌الله دو تا راه را در پیش‌گرفته است گفت: اسلام خشونت برای اینکه افکار عمومی دنیا از اسلام ناب دور کنند و اسلام رحمانی در داخل ایران اسلامی برای از بین بردن اعتقادات و اصول دین.

وی با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای بیان کرد: دشمن دانشمندان هسته‌ای ما را به دلیل حرکت در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی توسط رهبر انقلاب اسلامی شهید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه