آخرین فراخوان مرکز نیکوکاری ماسال؛

روزانه هزار تومان در ماه رمضان برای بسته های غذایی نیازمندان اختصاص دهید + گزارش نتایج فراخوان قبل

مرکز نیکوکاری ماسال در فراخوانی از مردم خواست در ماه رمضان روزانه هزار تومان برای تامین بسته غذایی نیازمندان اختصاص دهند.

روزانه هزار تومان در ماه رمضان برای بسته های غذایی نیازمندان اختصاص دهید + گزارش نتایج فراخوان قبل

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) ماسال پس از تامین هزینه مورد نیاز برای اجاره منزل یک خانواده بی سرپناه، فراخوانی جدید برای تهیه بسته های غذایی نیازمندان منتشر کرد.

در این فراخوان از همشهریان نوعدوست ماسالی دعوت شده است در ماه مبارک رمضان روزانه هزار تومان و در مجموع ۳۰ هزار تومان برای تامین این بسته های غذایی کنار بگذارند.

در این فراخوان ابراز امیدواری شده است با همت مردم ماسال همچون فراخوان های گذشته، بتوان در سطح وسیعی بسته های غذایی برای محرومین شهرستان تهیه کرد.

علاقه مندان می توانند کمک های خود را به شماره حساب  ۰۱۰۹۶۰۰۴۸۱۰۰۵ بانک صادرات و یا شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۰۶۳۴  بنام مرکز نیکوکاری ماسال واریز نمایند.

 

گفتنی است مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) ماسال، به عنوان مرکزی که در آن فعالیت های خیرخواهانه به صورت کاملا مردمی مدیریت می شود اما در عین حال بطور رسمی تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) ماسال است، در سال های اخیر منشا فعالیت های خیرخواهانه زیادی در شهرستان بوده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مرکز و فراخوان اعلامی می توانند به نشانی ماسال خیابان پرستار جنب ساختمان پزشکان ( دکتر یعقوبی ) روبروی نانوایی سنگکی مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع)  مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۱۲۸۴۶۱۴۰ و شناسه @Nikokarimasal تماس حاصل نمایند.

همچنین جهت آشنایی با سازوکار این مرکز می توانید به مطلب «آشنایی با مرکز نیکوکاری ماسال » مراجعه کنید.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه