جانشین بسیج اساتید استان گیلان مطرح کرد :

از مبارزه ولایتی با فساد های دانشگاه آزاد حمایت می کنیم/ تغییرات در دانشگاه کاملا از مسیر قانونی بوده است

جانشین بسیج اساتید استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد می‌تواند با جدیت در مبارزه با فساد به حرکت در مسیر اصلی خود بازگردد.

از مبارزه ولایتی با فساد های دانشگاه آزاد حمایت می کنیم/ تغییرات در دانشگاه کاملا از مسیر قانونی بوده است

به گزارش هشت دی ، محمد مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید گیلان در گفتگو با روشن خبر، درمورد تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد بعنوان یک مجموعه که در حوزه ی آموزشی کشور زحمات فراوانی کشیده، در طول مدت تاسیس تا به الان فراز و نشیب هایی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد در امر توسعه گام های موثری برداشته و در عرصه کیفیت نیز تلاش‌هایی  انجام داده که البته نیاز به همت و جدیت بیشتری در این زمینه دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه این نهاد در دوره هایی دچار مشکلات شده، گفت: توقعات از این دانشگاه رشد و تعالی آموزش علمی در کشور است؛ اما گاهی شاهد بودیم که محفلی برای رویکردهای سیاسی شده و حتی نارضایتی ‌های دانشجویان و اساتید را در برخی از هزینه های دانشگاه برای امور غیر علمی را داشته است.

وی خاطر نشان کرد: برخی از اساتید نیز در زمینه حقوق خود نسبت به سایر دانشگاه و عدم نظام پرداخت هماهنگ برای آنها انتقاداتی داشته اند.

جانشین بسیج اساتید گیلان افزود: تغییر و تحول صورت گرفته در دانشگاه آزاد با حضور آقای ولایتی که زحمات زیادی برای نظام کشیدند بارقه ی امیدی را برای نیروهای ارزشی ایجاد کرده تا دانشگاه آزاد بیش از گذشته در مسیر اصلی خود که همان علم و رفع نیازهای کشور است، برگردد.

وی با اشاره به مبارزه آقای ولایتی با فساد های گذشته در دانشگاه آزاد، گفت: این را به فال نیک باید گرفت و حمایت خود را از اقدامات ایشان اعلام می ‌کنیم.

نیازمند خاطر نشان کرد: تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد کاملاً از مسیر قانونی انجام شده است، اما می ‌بینیم که سر و صداهای برخی از حامیان رئیس سابق را بلند کرده که با شناختی که از آقای ولایتی داریم، ایشان در کار خود به این سرو صداها اهمیتی نخواهند داد.

وی  تصریح کرد: دانشگاه آزاد می‌تواند با جدیت در مبارزه با فساد به حرکت در مسیر اصلی خود بازگشته و  اعتماد مردم را بیشتر جلب کرده و نقش بیشتری را در پیشرفت علمی کشور ایفا نماید.

نیازمند با منتفی دانستن برخی مباحث مطرح شده توسط تشکل های که موجودیت و سابقه ی خاصی ندارند، افزود:  در راستای تلاش های صورت گرفته توسط آقای ولایتی امیدواریم مقام‌ های قضایی نیز برخوردهای لازم را در مبارزه با مفسدان انجام دهند و کسانی هم که قصد اظهار نظر در مورد تغییرات دانشگاه آزاد را دارند؛ بهتر است اساسنامه را دقیق تر مطالعه نمایند و کارها را از مدار قانون دنبال کنند.

انتهای پیام/۶۵۴

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه