اهانت دشمن به عکس امام (ره) در فتنه ۸۸، آغاز پروژه ای بود که چند سال بعد با خاطره یکی از یارانش پیگیری شد

اهانت دشمن به عکس امام بزرگوار(ره) در فتنه آمریکایی ۸۸، آغاز پروژه ای بود که چند سال بعد با خاطره سازی و تحریف سخنان و مواضع صریح امام از سوی یکی از یاران نزدیک ایشان درباره ی شعار «مرگ بر آمریکا» پیگیری شد.

اهانت دشمن به عکس امام (ره) در فتنه ۸۸، آغاز پروژه ای بود که چند سال بعد با خاطره یکی از یارانش پیگیری شد

به گزارش خبرنگار حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی پیام نور مرکز رشت به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه ای صادر نمود که مشروح آن در ذیل آمده است:

«بسم رب الفجر»

بوی گل سوسن و یاسمن آید عطر بهاران کنون از وطن آید دیو چو بیرون رود فرشته درآید

سلام و درود خداوند به روان پاک و مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهیدان گلگون کفن ایران که اگر روحیه ی پایداری و مقاومت آنان در مقابل دشمنان نبود یقیناً بذر این انقلاب به بار نمی نشست و امروز این عزت و بزرگی بر نام ایران اسلامی نمی درخشید.

ادای دِین همه ی مردم و به ویژه جوانان به شهدا در این برهه حساس و پیچ تاریخی، صیانت از آرمان های والای آنان و تبعیت از منویات ولی امر مسلمین، امام خامنه ای (حفظه الله نفسه الزّکیّه) در این مسیر فتنه خیز و پرتنش، در انتظار فرج تا رساندن انقلاب به دست صاحب بر حقش امام زمان (ارواحنا فداه) می باشد.

یوم الله ۱۲ بهمن، روزی است که مردم ایران پس از سال ها دوری از رهبر و پیشوای خود، با قلب هایی آکنده از ایمان و یقین، به پیشواز امام دل ها رفتند و با استقبالی باشکوه و مثال زدنی، بار دیگر با امام عزیزتر از جان خویش، خمینی بت شکن بیعت کردند و صحنه های زیبایی از عشق و دلدادگی را به نمایش گذاشتند.

با ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور عزیزمان نه تنها دل های عاشقان آن حضرت در سیمای ایشان گره خورد. بلکه تفکر و شاخص هایی که امام به عنوان رهبر در میان آحاد ملت نهادینه نمود جای تامل، تفکر و صیانت دارد. تبیین شاخص های راه امام خمینی (ره) به عنوان صراط مستقیم انقلاب اسلامی و تلاش برای عمل به این شاخص ها، تضمین کننده ی حیات طیبه ی انقلاب اسلامی و تنها راه برای نیل به آرمان های والای انقلاب می باشد. « اگر قرار باشد این انقلاب در خط امام(ره) پیش برود، باید مواضع امام(ره) به طور روشن و واضح – همان طور که خود او گفت، همان طور که خود او نوشت – تبیین شود. بعضی این جور فکر می کنند – واین فکر غلطی است –  که برای این که امام پیروان بیشتری داشته باشد بایستی ما بعضی از مواضع صریح امام(ره) را یا پنهان کنیم یا نگوییم یا کمرنگ کنیم؛ نه، امام هویتش، شخصیتش به همین مواضعی است که خود او با صریح ترین بیان ها و روشن ترین الفاظ و کلمات آن ها را بیان کرد. همین مواضع صریح بود که توده های عظیم را مشتاق ملت ایران و بسیاری را پیرو ملت ایران کرد.

این نهضت عظیم جهانی که شما امروز در گوشه و کنار دنیای اسلام نشانه های آن را می بینید از این طریق به راه افتاد. کلام امام را باید صریح آورد وسط میدان. مواضعش بر علیه استکبار، بر علیه ارتجاع، بر علیه لیبرال دموکراسی غرب، مواضعش بر علیه منافقان و دورویان را باید صریح گذاشت. کسانی که تحت تأثیر آن شخصیت عظیم قرار گرفتند این مواضع را دیدند و تسلیم شدند. نمی شود به خاطر اینکه زید و عمرو از امام(ره) خوششان بیاید ما مواضع امام(ره) را پنهان کنیم یا پوشیده کنیم یا آن چیزهایی که به نظرمان تند می آید کمرنگ کنیم.» (مقام معظم رهبری، حرم امام(ره) ۱۴/۳/۹۲(

اهانت دشمن به عکس امام بزرگوار(ره) در فتنه آمریکایی ۸۸، آغاز پروژه ای بود که چند سال بعد با خاطره سازی و تحریف سخنان و مواضع صریح امام از سوی یکی از یاران نزدیک ایشان درباره ی شعار «مرگ بر آمریکا» پیگیری شد. اکنون ما بسیجیان دانشجوی پیرو خط امام و رهبری اعلام میداریم که مواضع صریح امام خمینی (ره) در زمینه های مختلف، به عنوان شاخص اصلی حرکت انقلاب به سمت اسلام ناب محمدی(ص)، جزو خطوط قرمز مردم ایران می باشد و اهانت به ساحت ایشان، تلاش برای تغییر این مواضع و جعل خاطره از ایشان قطعاً  در آینده برای هیچ کس قابل تحمل نخواهد بود.

لیکن با آغاز دهه فجر ، که ایام شادی و شعف می باشد می بایست فرصت را جهت محکم نمودن سنگ بنای ایران اسلامی مغتنم شمرد و در فضایی مملو از شادمانی حقایق انقلاب را باز خوانی کرد. فلذا همه ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با فریاد استکبار ستیزی راه انقلابیون را تا فرج حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهیم داد.

والعاقبه للمتقین
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه