نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

ولایت محوری اساس و رکن نظام است/ ما برای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر خون‌ها داده‌ایم

پروایی بابیان اینکه ولایت محوری اساس و رکن نظام است گفت: ما برای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر خون‌ها داده‌ایم.

ولایت محوری اساس و رکن نظام است/ ما برای مرگ بر آمریکا و مرگ بر فتنه‌گر خون‌ها داده‌ایم

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد پروایی امشب در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در مصلای نماز جمعه بندرانزلی بابیان اینکه مدافعین حرم، مدافعین امنیت، نوامیس و مدافعین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هستند اظهار کرد: منحصر کردن مدافعان حرم تنها به مدافعان حرم، جامعیت آن‌ها را کمرنگ  می‌کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت حضرت خدیجه کبری (س) و تقارن آن با ایام رحلت آیت‌الله احسان‌بخش و امام خمینی (ره) گفت: انسان باید به‌گونه‌ای زندگی کند که وقتی در میان آن‌ها هستید از وجود شما احساس خوشحالی کنند و وقتی از میان آن‌ها همانند آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی هجرت کردید از هجرت شما بسوزند.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید در مقابل دشمن همواره آمادگی خود را حفظ کنیم گفت: یکی از کارهای شیطان این است که علمای ربانی را در نظر ما مانند چیزهایی که در دنیا و آخرت به درد آدم نمی‌خورد نشان می‌دهد که هرچند از دشمن قسم‌خورده ما شیطان  بیشتر از این انتظار نمی‌رود.

پروایی با اشاره به گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بیان کرد: ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز قیام انقلاب اسلامی بود و باید حواسمان جمع باشد که چه طلبه، عالم، امام‌جمعه، فرماندار، استاندار و چه عموم اقشار مردم بر روی سفره شهدا و مدافعین حرم   پشت میز نشسته‌ایم.

وی بابیان اینکه ماندگاری امام گره در سیره عملی او دارد گفت: امام راحل صاحب مبانی فقهی، اصولی، عرفانی   ازهرجهت پیش از آنکه یک رهبر سیاسی برای ما و آزادگان اسلام شود به‌عنوان یک الگو در جهان مطرح شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اذعان به اینکه امام خمینی (ره) مسئول را نوکر مردم می‌دانست افزود: امام فرمود من مصطفی را برای اسلام تربیت‌کرده‌ام و او را فدای اسلام کرد.

وی بابیان اینکه ولایت محوری اساس و رکن نظام  است گفت: وصیت شهدا ولایت محوری است که عمل به آن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در پی دارد.

پروایی با تأکید بر اینکه در صورت تن دادن به ناهنجاری‌ها باید پاسخگو باشیم بیان کرد: مؤمنین نباید بگویند مرگ بر مؤمنین اما باید بگویند مرگ بر فتنه‌گر و آمریکا و اسراییل
ما برای این‌ها خون داده‌ایم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ساده زیستی امام خمینی گفت: امام خمینی در عین ساده زیستی همواره مردم‌داری را سرلوحه زندگی خود قرار می‌داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه