رئال مادرید از عنوان قهرمانی اش دفاع کرد

یوونتوس ۱-۴ رئال مادرید؛ تاریخ نگاری رئالِ زیدان در کاردیف

در مهم ترین دیدار این فصل فوتبال اروپا، یوونتوس و رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند.

یوونتوس ۱-۴ رئال مادرید؛ تاریخ نگاری رئالِ زیدان در کاردیف

به گزارش ۸دی، در مهم ترین دیدار این فصل فوتبال اروپا، یوونتوس و رئال مادرید در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه۴-۱ به پایان رسید تا شاگردان زین الدین زیدان از عنوان قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند.

ترکیب دو تیم:

ترکیب یوونتوس و رئال مادرید

گزارش بازی: 

یوونتوس بازی را بهتر از رئال مادرید آغاز کرد و ارسال مانژوکیچ در دومین دقیقه با ضربه سر آرام هیگواین در دستان کیلور ناواس قرار گرفت. در سومین دقیقه باز هم این یوونتوس بود که روی دروازه رئال مادرید خطرناک ظاهر شد و گونزالو هیگواین با حرکتی انفرادی کاسیمرو را از پیش روی برداشت، امّا ضربه از راه دور او را کیلور ناواس در دو ضرب مهار کرد.

در پنجمین دقیقه، ضربه ارسالی ساندرو از سمت چپ با ضربه سر هیگواین همراه شد که بازیکنان رئال مادرید آن را دفع کردند، روی ضربه ریباند، شوت تماشایی پیانیچ با واکنش زیبای کیلور ناواس دفع شد.

در بیستمین دقیقه از بازی و برخلاف جریان بازی، حرکت کریم بنزما و پاس او به سمت راست به دنی کارواخال رسید و پاس عرضی او را کریستیانو رونالدو وارد دروازه یوونتوس کرد، توپ در میانه راه با برخورد به بونوچی تغییر مسیر داد و وارد دروازه بوفون شد.

جانلوییجی بوفون - لئوناردو بونوچی - کریستیانو رونالدو

برتری رئال چندان دوام نداشت، در بیست و ششمین دقیقه، ارسال ساندرو از سمت چپ با ضربه سر هیگواین برای مانژوکیچ مهیا شد و سوپرگل ماریو مانژوکیچ با ضربه آکروباتیک، حساب کار را به تساوی ۱-۱ کشاند.

ماریو مانژوکیچ دنی آلوز - گونزالو هیگواین

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم موفق به ایجاد موقعیت های جدی نشدند تا نیمه نخست با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

در پنجاه و سومین دقیقه از بازی ضربه از راه دور مودریچ با واکنش بوفون مهار شد، تا اولین موقعیت جدی بازی در نیمه دوم اینگونه از دست برود. فشار رئال مادرید در نیمه دوم ادامه داشت و این بار ایسکو با ضربه پای چپ دروازه بوفون را تهدید کرد، امّا ضربه او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

فشار رئال مادرید در نیمه دوم نتیجه داد و ریباند شوت کروس را، کاسمیرو از میانه زمین به سمت دروازه بوفون شلیک کرد که در میانه راه با برخورد به خدیرا کمانه کرد و رئال مادرید ۲-۱ از یوونتوس پیش افتاد. 

در شصت و چهارمین دقیقه، رئال مادرید گل سوم را وارد دروازه یوونتوس کرد. روی اشتباه ماریو مانژوکیچ، مودریچ صاحب توپ شد و با پاسی زیبا از سمت راست محوطه جریمه، رونالدو را صاحب توپ کرد و ضربه زیبای فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، دروازه بوفون را برای بار سوم باز کرد.

کریستیانو رونالدو

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تعویض های ماسیمیلیانو الگری برای تغییر نتیجه نتیجه ای در برنداشت. رئال مادرید برتری مطلقش در نیمه دوم را حفظ کرد و یوونتوس نمایش ضعیفش را در نیمه دوم ادامه داد.

در هشتاد و یکمین دقیقه، ارسال دنی آلوز از سمت راست با ضربه سر زیبای ساندرو همراه شد که با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت، تا حساب کار همچنان ۳-۱ باقی بماند. شب بد یوونتوس تکمیل شد، در دقیقه هشتاد و سوم، خوان کوادرادو که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد.

در نودمین دقیقه از بازی، آسنسیو برای چهارمین بار دروازه یوونتوس را باز کرد.

بازی با نتیجه ۴-۱ به پایان رسید، تا شاگردان زین الدین زیدان به اولین تیم تاریخ تبدیل شوند که از عنوان خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع می‌کند و یوونتوس با هفت شکست در فینال های لیگ قهرمانان اروپا، همچنان ناکام بزرگ فینال ها لقب بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه