مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلان:

امام خمینی(ره) با خودسازی جهان را آباد کرد/ رهبر کبیر انقلاب اُبهت استکبار جهانی را در هم شکست

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) ابهت استکبار را شکست، گفت: امام با خودسازی خود جهان اسلام را آباد کرد.

امام خمینی(ره) با خودسازی جهان را آباد کرد/ رهبر کبیر انقلاب اُبهت استکبار جهانی را در هم شکست

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، ضمن تسلیت سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی با خودسازی خود جهان را آباد کرد و باعث بیداری ملت های اسلامی شد.

وی افزود: امام نه فقط در خودسازی و دگرسازی و ایجاد حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی در ایران اسلامی موفق بود بلکه باعث بیداری ملت های دیگر جهان اسلام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز اجانب و استکبار از نام امام وحشت دارند به این علت که امام مردم را به سوی خدا و به سوی حکومت الهی دعوت کرد، گفت: شعار “قولو لا اله الا الله تفلحوا” از امام عزیز و بزرگوار در جهان طنین انداز شد و سیاستی را امام در جامعه تبیین کرد که این سیاست توام با دیانت است.

حجت الاسلام تسخیری با اذعان بر اینکه امام سیاست با دیانت را احیا کردند، ادامه داد: حکومت هایی که با دیانت و مردمی که از دین فاصله گرفته بودند به این نتیجه رسیدن که دین هم می تواند حاکمیت و کارآمدی را در کنار هم داشته باشد.

وی با اشاره به این نکته که امروز انقلاب اسلامی ما که ثمره تلاش و مجاهدت حضرت امام خمینی و حمایت مردم ایران است، زبان زد خاص و عام است، گفت: توان و اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز باعث آن شد که تمام دشمنان دین را به صف بکشاند و در مقابل این پدیده اسلامی که بعد از قرن ها به واسطه مجاهدت امام احیا شد جهان را مورد تسخیر خود قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی ابهت استکبار به ویژه آمریکا را با ایجاد انقلاب در هم شکست، خاطرنشان کرد: این تلاش حضرت امام بود که با سیاست الهی قدم برداشت و در مقابل سیاست شیطانی ایستادگی کرد و با قدرت ایمان و صلابت ایمانی توانست در برابر همه ایادی به ویژه استکبار جهانی آنچنان ایستادگی کند که خود غربی ها اذعان داشتند که امام خمینی ابهت آمریکا را شکسته است.

حجت الاسلام تسخیری راه رهبر معظم انقلاب را در امتداد امام خمینی برشمرد و تاکید کرد: امروز در استمرار انقلاب اسلامی که سکان داری آن را حضرت امام خامنه‌ای عزیز، خلف صالح امام به شایستگی رهبری و مدیریت می کند، امروز جهان استکبار را به تزلزل در آورده است.

وی با زنده دانستن راه روشن امام و انقلاب پر ثمر جمهوری اسلامی اظهار داشت: امام همیشه زنده و پاینده است چون ملت امام و راه امام زنده است و امیدواریم راه امام نیز همچنان پاینده برقرار باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه