باید حامی رئیس جمهور باشیم و جهت گیری های سیاسی نباید ما را از هدف اصلی باز دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: تا زمانی که رهبر انقلاب از رییس جمهور حمایت می کنند ما هم وظیفه داریم حامی ایشان باشیم و جهت گیری های سیاسی نباید ما را از هدف و مسیر اصلی انقلاب باز دارد.

باید حامی رئیس جمهور باشیم و جهت گیری های سیاسی نباید ما را از هدف اصلی باز دارد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، علی اسماعیل پور روز شنبه در مراسم اختتامییه دومین جشنواره فیلم بسیج استان که هم زمان با آغاز دهه فجر در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار شد ضمن بیان اینکه در دوران ستم شاهی که به جای تاریخ هجرت پیامبر اکرم (ص) تاریخ بیش از ۲۵۰۰ ساله ی زور ، ستم و فساد را بر مردم تحمیل کردند ، نجس خواری پادشاه ایران را به همراه رییس جمهور آمریکا بی هیچ ابایی در رسانه ها پخش می کردند و ملت ایران خود می دانند که ما چه بودیم و پس از انقلاب چه شدیم.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: عنصر وخدت مردم به همراه ایمان خالصانه شان با رهبریت بلامنازع امام خمینی (ره) منجر به انقلابی شد که حفظ و پاسداشت آن به مراتب مهم تر و با ارزش تر از شکل گیری آن می باشد.

653300001

اسماعیل پور در ادامه تعهد و پایبندی به ولایت فقیه را به عنوان یک شاخص برای سنجش گفتار و کردار افراد در جامعه کنونی معرفی نمود و خاطر نشان کرد: ما در همه مواضع باید از رهبر انقلاب پیروی کرده و تا زمانی که ایشان از رییس جمهور حمایت می کنند ما هم وظیفه داریم حامی ایشان باشیم و جهت گیری های سیاسی نباید ما را از هدف و مسیر اصلی انقلاب باز دارد.

وی در پایان اذعان داشت: جشنواره فیلم فجر هم زمان با ۱۰ استان دیگر در گیلان هم پیگیری خواهد شد و فیلم های جشنواره از ۱۵ بهمن ماه در سینما میرزا کوچک خان رشت اکران خواهند شد و هم چنین جشنواره منطقه ای مطبوعات با حضور ۵ استان دیگر در ایام دهه ی فجر در گیلان برگزار می گردد.

کیومرث دولتی مسول بسیج هنرمندان استان گیلان نیز در بخش دیگر مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن بیان اینکه خون شهدا درخت سیری ناپذیر انقلاب را آبیاری کرد و منجر به قد کشیدن نهال انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تا به امروز شده است افزود: امروز رسالت ما این است که خون این شهدا را حفظ کنیم و هم چون شهدا و رزمندگان  که در هشت سال دفاع مقدس از مقاومت در مقابل دشمنان دست بر نداشتند ما هم امروز باید در مقبل تحریم ها و جنگ های رسانه ای ایستادگی کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش گفت: رسالت ما در بسیج هنرمندان ایجاد بستری برای تاثیرگذاری در مخاطبین است و در کانون های بسیج شاید امکانات کافی برای فراهم ساختن بستر مناسب برای فعالیت هنرمندان وجود نداشته باشد ولی در بسیج هنرمندان تلاش می شود تا در جهت شکوفایی بیش از پیش هنرمندان به آنها کمک شود و درهای بسیج به روی همه هنرمندان باز است.

وی افزود: از انجمن های بسیج هنرمندان که در راستای هنر پروری احیا شده است می توان به انجمن فیلم اشاره کرد که با تهیه تجهیزاتی هم چون دوربین فیلم برداری حرفه ای برای در اختیار قرار دادن به علاقه مندان به فیلم سازی و برگزاری جشنواره های دوسالانه فیلم بسیج در استان در این مسیر حرکت می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حاج یوسف
آقای مدیر کل این منسب ها نمی ماند!! مگر تقاضای [...] چه بود که ندادی ؟؟ مگر تقاضای بچه های راهیان نور چه بود که ندادی؟؟ مگر ...؟ کلا پولش چقدر میشد که واسش [...]می کردی و می گفتی ندارم!! اوتوبوس دولت برای اداره کل شما هم ایستگاه گذاشته بدون بیلیتم باید سو.ار بشی و بری
سید
من فقط یک سوال دارم !!! زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد چرا یک نفر پیدا نشد که بگه بیاید از رییس جمهور حمایت کنیم تا مملکت پیشرفت کنه ؟ حالا که آقای روحانی رییس جمهور شدن هیچ کس اجازه انتقاد نداره همه باید حمایت کنن ؟ آقا بزارید کنار این حرفها رو !!!!!!!!!
در حاشیه