عضو شورای شهر رشت خبر داد؛

انعقاد قرارداد ۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت برای ساخت نربان ۵۵ متری آتش نشانی با یک شرکت آلمانی

کارگزنیا گفت:شورای شهررشت باتمام تلاش خود به وظایف نظارتی وحمایتی خود در قبال سازمانهایی از جمله آتش نشانی و… عمل می کند.

انعقاد قرارداد ۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت برای ساخت نربان ۵۵ متری آتش نشانی با یک شرکت آلمانی

به گزارش ۸دی، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش پرسنل شهرداری رشت و سازمانهای تابعه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر رشت با مصوبات خود سعی دارد وظیفه حمایتی اش را به درستی انجام دهد و در این راستا آتش نشانی رشت از جمله سازمانهایی است که شورا نگاه ویژه ای به آن دارد.

وی افزود: مصوب کردن خرید تجهیزات و امکانات مدرن مورد نیاز سازمان آتش نشانی رشت نمونه بارز این ادعا می باشد.

این مسئول ادامه داد: شورای اسلامی شهر رشت با مصوب کردن خرید نردبان ۵۵ متری، ماشین امداد و نجات، نردبان هیدرولیکی و … در راستای وظایف حمایتی خود گام های موثری برداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: قرار داد خرید نردبان ۵۵ متری و … ما بین شهرداری رشت و شرکت آلمانی منعقد شده است.

کارگرنیا در خصوص مبلغ قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری برای سازمان آتش نشانی رشت خاطر نشان کرد: قرار داد خرید این نردبان به مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان منعقد شده است و خرید این تجهیزات نقش موثری در تامین امنیت نیروهای آتش نشانی رشت ایفا می‌کند.

وی در پایان اظهار داشت: پروسه ساخت این تجهیزات توسط شرکت المانی ۱۶ ماه تخمین زده شده است  و قرار است مبلغ اولیه این قرار داد توسط بانک شهر به حساب شرکت آلمانی واریز و پس از آن عملیات ساخت تجهیزات آغاز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه