استاندار گیلان در جمع اعضای ستاد روحانی:

مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند / رسانه ملی برای دولت یازدهم ناجوانمردانه عمل کرد

استاندار گیلان شامگاه جمعه در همایش اعضای ستادهای تبلیغات دکتر حسن روحانی در انتخابات گفت: مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند؟

مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند / رسانه ملی برای دولت یازدهم ناجوانمردانه عمل کرد

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان شامگاه جمعه در همایش اعضای ستادهای تبلیغات دکتر حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در گیلان اظهار داشت: مردمان عزیزمان با اقتدار، علم، آگاهی، دانش در این انتخابات بزرگ حضور یافتند و جهانی را به حیرت درآوردند.

وی افزود: حرف های ناگفته فراوان دارم. علی رغم اینکه دولت یازدهم تلاش های ارزنده فراوان و کارنامه قابل قبولی را در بخش های مختلف داشت  که به دلیل ضعف رسانه ای بخشی از آنها تا قبل از انتخابات و مناظره ها مطرح نگردید اما  هر کدام از جوانان عزیز ما با گوشی ها تلفن همراه خود در تلگرام، اینستاگرام، فضای مجازی و رسانه ها یک ستاد تبلیغاتی و اندیشه بودند و گام های ارزنده ای در این راستا برداشتند و این خلا را پر و به خوبی هدایت گر جامعه شدند.

نجفی ادامه داد: مشاهده کردید که رسانه ملی ناجوانمردانه در آستانه انتخابات با پخش هزاران باری نمودارهایی تلاش می کرد به مردم بگوید در سال ۹۲ دولت یازدهم با اختلاف یک تا نیم درصدی پیروز شد و این دوره شانس کمتری را خواهد داشت.

استاندار گیلان افزود: در چنین فضایی مردم نشان دادند که شعارهای پوپولیستی و وقیحانه را قبول نمی کنند و اگر با آنان صادقانه صحبت کنیم  در کنار ما خواهند بود .

نماینده دولت در گیلان ادامه داد: کمتر هفته ای بود که وزرای دولت نهم و دهم در استان حضور نداشته باشند و  آمار و ارقام دولت را زیر سوال بردند و موارد مطرح شده از سوی دولتمردان در کشور و استان را به سخره گرفتند.

وی با بیان اینکه از روز اول تاکید کردم که باید با فراهم نمودن فضای آرامش کار و تلاش و ارائه کارنامه درخشان از دولت دفاع کنیم گفت: ادعا نداریم که تمامی مشکلات را حل کرده ایم  اما دولت یازدهم نسبت به سال ۹۲ در گیلان در تمامی بخش ها کارنامه موفقی را داشته است.

نجفی اظهار کرد: سخنرانی ها و برنامه شاد و کنسرت ها در چهارسال گذشته با امنیت در استان انجام شد این کار کوچکی نبود و نشان از هماهنگی  و همراهی نهادهای مسئول بود.

استاندار گیلان ادامه داد: قریب به ۷۰ درصد از گیلانیان عزیز به دکتر روحانی رای دادند که  این تفاوت معنا دار  با رقبای دیگر را در کمتر استانی شاهد هستیم.

وی افزود:  فراهم کردن امکان استخدام  نیروی های جوان خواسته همه استانداران است. قبول داریم که دولت دوازدهم در بحث بکارگیری بانوان باید بیشتر کار کند.

نجفی ادامه داد: در نخستین جلسه شورای اداری پس از انتخابات خطاب به مدیران  گفتم که ممکن است تاکنون کسانی بودند که انتظار داشتیم خودشان را اصلاح کنند  و با دولت همراه شوند که اگر نکردند قطعاً در دولت دوازدهم در عرصه مدیریت حضور نخواهند داشت و مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند؟

استاندار گیلان با اشاره به استخدام های گسترده در دو دولت گذشته اظهار داشت: در طی ۴ سال حتی نتوانستیم یک نفر را در رده اداری جذب کنیم و ردیف استخدامی نداشتیم.

وی با اشاره به برخی بکار گیری نیروها از سوی سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: آن تعداد محدود نیز در قالب نیروهای طرحی یک ساله به کار گیری شدند .

استاندار گیلان در پایان گفت: ما آرامش را دنبال می کنیم و به دنبال نزاع و دعوا نیستیم. در گیلان مشکلات با رقبا کمتر است. احساس می کنم که در کنار رفاقت می توانیم با یکدیگر کار کنیم، چه اشکال دارد که از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه گیلان بهره گیریم؟

در این نشست که رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در گیلان، قائم مقام این ستاد ، مسئولان ستادهای جوانان و بانوان و الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند با حضور  استاندار گیلان از فعالان ستاد تبلیغاتی دکتر حسن روحانی در استان  قدردانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رسولی
در طی ۴ سال حتی نتوانستیم یک نفر را در رده اداری جذب کنیم و ردیف استخدامی نداشتیم!!!! پس یونس رنجکش با 45سال سن بدون هیچ سابقه ای استخدام شد!!! پس پناهی که از اردبیل آوردند در استانداری بدون سابقه ای با 45 سال سن استخدام شد!!! راست میگه یک نفر نبود بیش از یک نفر
صفا
ناجوانمرد کسانی هستند که در پست اجرائی بودند و در ستاد انتخاباتی علنی فعالیت میکردند. اگر دین ندارید آزاده باشید!
در حاشیه