نماینده مردم آستارا در مجلس مطرح کرد؛

تخلف و دزدی در مسکن مهر آستارا / معاونین وزیر نیرو مکان دقیق سدهای لاستیکی آستارا را به مردم نشان دهند

نماینده مردم آستارا گفت: در مسکن مهر آستارا یک عده از افرادی که فرش زیر پایشان را برای خرید مسکن فروخته‌اند دزدی کرده‌اند.

تخلف و دزدی در مسکن مهر آستارا / معاونین وزیر نیرو مکان دقیق سدهای لاستیکی آستارا را به مردم نشان دهند

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر جایگاه نمایندگان مجلس را تصویب قانون و نظارت بر احسن اجرای قوانین دانست و اظهار کرد: مجلس در رأس امور قرار دارد و اگر نمایندگان مجلس مقتدر عمل کنند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس ابزارهای نظارتی در دست دارند و یکی از این ابزارها مطالبه‌گری است گفت: در مجموعه شهرستان با کمبود بودجه مواجه هستیم که بودجه مناسب با پیگیری‌های شخص نماینده در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پل ماشین‌روی مزار شهدای کوته کومه با اعتبار دو میلیارد ریال گفت: اجرای آسفالت و زیرسازی راه‌های روستایی را به طول ۱۵ کیلومتر با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد ریال و روکش آسفالت راه‌های روستایی را به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۹ میلیارد ریال انجام شد.

داداشی با تأکید براینکه در سال‌های قبل در خصوص ساماندهی راه آبشار لاتون هیچ تصمیم و برنامه‌ریزی انجام نشده بود افزود: برای ساماندهی راه آبشار لاتون حدود ۱۰ میلیارد ریال جذب اعتبار شده و قرار است راه این آبشار که یکی از مرتفع‌ترین آبشارهای کشور است در سه مرحله ساماندهی شود.

وی پیشرفت فیزیکی احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آستارا واقع در کمربندی را ۵۰ درصد دانست و افزود: پرونده فاضلاب شهرستان آستارا و دیگر شهرستان‌های ساحلی استان تا هفته گذشته در اولویت کاری سازمان برنامه‌وبودجه کشور نبودند و تنها پنج شهر از استان گیلان در اولویت این سازمان قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس پیگیری‌های انجام شده بالغ‌بر ۳۰۰ هزار میلیارد ریال از اسناد خزانه برای بحث فاضلاب این شهرستان کنار گذاشته شد گفت: امیدواریم طرح مذکور در سال جاری از طریق مناقضه به بخش خصوصی واگذار شود.

داداشی افزود: برای استان گیلان در برنامه توسعه پنجم، ۱۱ سهمیه سد لاستیکی کنار گذاشته شده که دو مورد از این ۱۱ سهمیه به شهرستان آستارا تعلق داردو اخیراً در جلسه‌ای از معاونین وزیر نیرو خواستم که مکان دقیق این دو سد لاستیکی را در شهرستان آستارا به مردم نشان دهند!

وی با اشاره به اینکه برای رفع نواقص برق در شبکه برق‌رسانی شهرستان طی یک سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: روستاهای مشند، گلیده و شاغوله در بخش مرکزی فاقد گاز هستند و در تلاش هستیم تا گازرسانی به روستاهای فاقد گاز سرعت بگیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسکن مهر این شهرستان تا شش ماه آینده تمام و پرونده آن مختومه اعلام می‌شود گفت: در مسکن مهر آستارا تخلفات عدیده‌ای صورت گرفته و یک عده از افرادی که فرش زیر پایشان را برای خرید مسکن فروخته‌اند دزدی کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه