هفته اول لیگ جهانی والیبال؛

شکست تیم ملی ایران برابر ایتالیا/ مصاف با پرافتخارترین تیم جهان

تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ جهانی را به ایتالیا واگذار کرد. ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف برزیل می روند.

شکست تیم ملی ایران برابر ایتالیا/ مصاف با پرافتخارترین تیم جهان

به گزارش هشت دی ، نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ساعت ۲۲:۳۰ روز جمعه در شهر پیزارو ایتالیا برابر تیم میزبان آغاز شد که در پایان شاگردان کولاکوویچ این بازی را ۳ بر صفر به حریف نامدار خود واگذار کردند.

تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کرد. ملی پوشان ایران در شرایطی به مصاف ایتالیا رفتند که برای هفته اول محمد موسوی را در اختیار نداشتند و شهرام محمودی هم نسبت به سال گذشته حضور نداشت.

شاگردان کولاکوویچ که به نظر می رسید هنوز به شرایط مطلوب مسابقه نرسیده اند در ست اول پراشتباه ظاهر شدند و هر چند برابر با حریف پیش رفتند اما در نهایت این ست را به تیم جوان شده ایتالیا واگذار کردند.

لاجوردی پوشان که بدون چهره مهره اصلی خود از جمله زایتسف سرشناس گام در این دیدار گذاشته بودند نمایش بهتری داشتند و توانستند گام اول را به سود خود خاتمه دهند.

ست دوم اما برای ایران خوب شروع شد و ملی پوشان کشورمان چندین امتیاز از حریف پیش افتادند اما بازهم نتوانستند این برتری را حفظ کنند و نه تنها خود را به ایران رساندند بلکه در پایان ست برنده هم شدند. در امتیاز ۲۳ تیم ملی ایران این فرصت را داشت که از حریف پیشی بگیرد اما پس از چند رفت و برگشت بازهم این ایتالیا بود که دو امتیاز پایانی را گرفت.

در ست سوم ملی پوشان کشورمان بازهم با چهار امتیاز از حریف پیش افتادند و این امیدواری را بوجود آوردند که بتوانند این ست را با برتری به پایان برسانند اما ایتالیا ماجرای ست دوم را تکرار کرد و با سرویس های خوبی که زد توانست به بازی برگردد.

با این حال شاگردان کولاکوویچ به روند خوب بودنشان ادامه دادند و وقت دوم استراحت را با برتری به پایان بردند و تا امتیاز ۲۰ هم از حریف پیش بودند اما در این امتیاز دو تیم مساوی شدند.

در ادامه اما ایتالیا بهتر عمل کرد و توانست ست سوم را هم از ایران ببرد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته نخست رقابت های لیگ جهانی ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه به مصاف تیم ملی والیبال برزیل خواهد رفت که پرافتخارترین تیم لیگ جهانی است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه