امام جمعه ماسال:

شما فکر می کنید جمهوری اسلامی عربستان است؟

حجت الاسلا موسوی امام جمعه ماسال، گفت: یاد و خاطره امام راحل را کرامی می داریم. در این روزها جا دارد که از ۲۸ سال مدیریت کم نظیر امام خامنه ای یاد کنیم.

شما فکر می کنید جمهوری اسلامی عربستان است؟

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه ماسال در خطبه های نمازج معه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: یاد و خاطره امام راحل را کرامی می داریم. در این روزها جا دارد که از ۲۸ سال مدیریت کم نظیر امام خامنه ای یاد کنیم.
حجت الاسلام موسوی مدیریت آیت الله خامنه ای را یکی از علل اساسی عبور جمهوری اسلامی از بحران های متعدد این سالها برشمرد و گفت: بحران هایی همچون روزنامه های زنجیره ای، کودتای ۱۸ تیر، دادگاه میکونوس، ماجرای مجلس ششم تنها مواردی اندکی از بحران هایی هستند که با مدیریت رهبر انقلاب به خوبی حل شد.
امام جمعه ماسال خطاب به دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: شما فکر می کنید جمهوری اسلامی عربستان است؟ عربستان ذلیلی که در برابر بزرگترین توهین های آمریکایی ها هیچ واکنشی نشان نداد و انگار نه انگار که ترامپ در دوره تبلیغات ریاست جمهوری گفته بود عربستان گاو شیردهی هست که باید شیرش را دوشید و بعد ذبحش کرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان ضمن تقدیر از زحمات ناجا و گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی در روزهای اخیر گفت: از پرسنل عزیز نیروی انتظامی انتظار داریم بر اساس قانون با هنجار شکنان برخورد کنند.
وی در پایان ضمن محکومیت حملات تروریستی اخیر در کابل افغانستان گفت: نمازگزاران در طرح همای رحمت در جمعیت هلال احمر برای تهیه بسته های غذایی کمک به نیازمندان مشارکت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه